به گزارش گیل خبر، محمودصادقی  در خصوص بدهی های حسین هدایتی، اظهار داشت: گویا حسین هدایتی منکر اصل بدهی های خود شده، این در حالی است که اطلاعات و لیست منتشر شده، از سوی بانک سرمایه تهیه و به امضای معاونت پیگیری مطالبات رسیده، البته این بدهی ها به صندوق ذخیره فرهنگیان تا مهر سال 95 برآورد شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: اطلاعات مالی حسین هدایتی از طریق 7 شرکت وابسته به او به تفصیل وجود دارد و مشخص است چه زمانی قرارداد منعقد و سررسید آن کی بوده و جمع بدهکاری های وی چه میزان است.

وی گفت: البته در زمینه تخلفات صندوق ذخیره فرهنگییان 31 بدهکار وجود دارد که اطلاعات 20  بدهکار کلان تر آن منتشر شده  و لیست شرکت های وابسته به هدایتی موجود است هرچند که ممکن است او به طور مستقیم مدیرعامل شرکت ها نباشد اما وابستگی شرکت ها به هدایتی کاملا مشخص است.

صادقی بیان داشت: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات به اتمام رسید و بعد از آن گزارش مختصری از آن در صحن ارائه می شود اما قصد داریم موضوع را از طریق مجلس ادامه دهیم و به مراجع قضایی نیز ارجاع دهیم، البته تاکید می کنم که بدهکاران حلقه آخر تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان است و تخلفات مدیرعامل به دلیل نگرفتن وثیقه و تضمین کافی محرز است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور به جای رقابتی رفاقتی شده است، اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری وقتی احساس می شود در فرماندهی اختلالی وجود دارد باید انقلابی عمل کرد، البته ما در چارچوب و موازین و قوانین عمل کرده ایم اما متاسفانه دچار محافظه کاری و تعارف شده ایم که می خواهیم در این تحقیق و تفحص تعارف را کنار بگذاریم.

خانه ملت