رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت:
۱۳۹۶/۰۸/۱۵ ۰۹:۱۴ چاپ

به گزارش گیل خبر، رضا رسولی افزود: مجموعه ای از علل موجب می شود حتی روکش های آسفالت دوام چندانی نداشته و خیلی سریع تخریب می شود و  علاوه بر اینکه کیفیت آسفالت توسط شهرداری کنترل نمی شود، همین امر موجب نارضایتی شهروندان است.

وی همچنین گفت: هر چند مشکل روان آبهای سطحی در یک برنامه میان مدت انجام شد، ولی در حوزه ارتقای کیفی اسفالت معابر مدیریت شهری موفق عمل نکرده است.

رسولی با اشاره به برنامه نهضت آسفالت در دوره قبل شورا، تصریح کرد: امروز شهر نیازمند انجام آسفالت کیفیت است و مردم هم متوجه هستند که این شکل اسفالت و لکه گیری های موضعی، هدر رفت منابع درامدی شهرداری است.

رئیس کمیسیون عمران شورا با اشاره به وضعیت آسفالت شهر رشت گفت: با وجود انکه هرساله شهرداری رشت اعتبار زیادی برای اسفالت معابر هزینه می کند، اما با کیفیت نامطلوب اسفالت این هزینه به هدر می رود.

 رسولی افزود: مجموعه ای از علل موجب می شود حتی روکش های اسفالت دوام چندانی نداشته و خیلی سریع تخریب می شود.

رسولی همچنین گفت: هر چند مشکل روان آبهای سطحی در یک برنامه میان مدت انجام شد، ولی در حوزه ارتقای کیفی اسفالت معابر مدیریت شهری موفق عمل نکرده است.

رسولی با اشاره به برنامه نهضت آسفالت در دوره قبل شورا، تصریح کرد: امروز شهر نیازمند انجام آسفالت باکیفیت است و مردم هم متوجه هستند که این شکل آسفالت و لکه گیری های موضعی، هدر رفت منابع درامدی شهرداری است.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم این مشکل را در قالب مدیریت بحران پیگیری و حل نماییم، می توان منابع دولتی هم جذب کرد.

موج