به گزارش گیل خبر، در نشستی پیش از ظهر امروز با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان ، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با  محبی رئیس دانشکده تربیت بدنی ، دمیرچی و  همتی نژاد مسئولین این دانشکده ، تفاهم شد طی قراردادی زمین چمن و امکانات این دانشکده در اختیار تیم لیگ برتری سپیدرود رشت قرار گیرد .
مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر از مسئولین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان ، گفت : بعد از سالها تیم ریشه دار سپیدرود رشت با حمایت مردم و هه مسئولان به لیگ برتر صعود کرد و موج مثبت اجتماعی در استان بوجود آورد . وی افزود : حال می بایست همه امکانات و تجهیزاتی که وجود دارد را برای حفظ و ارتقاء تیم سپیدرود در لیگ برتر و صعود تیم پرافتخار ملوان به این لیگ بسیج کرد و در این راه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان می تواند کمک بزرگی به ورزش کند . رهنما همچنین از حمایتهای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ، دکتر نجفی استاندار گیلان و دکتر محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان تقدیر و تشکر کرد. محبی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان نیز گفت : وظیفه خود می دانیم تمامی امکانات خود را در اختیار تیم های گیلانی خصوصاً تیم فوتبال سپیدرود رشت قرار دهیم و هرگونه امکانات جدید و بهتر را نیز با همکاری و حمایت های باشگاه سپیدرود و اداره کل ورزش وجوانان گیلان اضافه خواهیم کرد.
میر شهاب مومنی مدیر عامل باشگاه سپیدرود نیز گفت : با کمک استاندار ، مدیرکل ورزش وجوانان و خیرین توانستیم تا کنون 60 درصد از قرارداد سال گذشته بازیکنان و کادر فنی را تأمین کنیم و نیاز داریم که این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد. وی از مسئولین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان بابت همکاری و نگاه مثبت و تأثیرگذارشان در حمایت از باشگاه سپیدرود تقدیر و تشکر کرد و گفت :تمرینات سپیدرود از 2 روز پیش آغاز شده و از هفته آینده نیز تمرینات در زمین بسیار مناسب دانشکده تربیت بدنی آغاز میشود .البته این دانشکده امکاناتی چون سالن بدنسازی ، استخر ، سالن توپی و دیگر امکانات را نیز دراختیار باشگاه قرار خواهد داد. در پایان مسئولان از زمین چمن و دیگر امکانات دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان بازدید کردند.
ایلنا