photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۴_۱۲-۳۱-۵۷

به گزارش گیل خبر، تا روز گذشته در مجموع ۶۳۸ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند و به نظر می آید ستاد انتخابات کشور امروز شاهد خیل عظیمی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باشد.

بنا بر اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تا پایان روز دوم، ۲۸۷ نفر ثبت نام کرده اند. از مهم ترین چهره هایی که تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرده اند می توان به محمود احمدی نژاد، حمید بقایی، مصطفی میرسلیم، محمدعلی پورمختار نماینده مجلس، موسی الرضا ثروتی نماینده سابق مجلس، مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران محمد غرضی وزیر سابق پست و تلگراف، مصطفی هاشمی طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی و  مهدی خزعلی اشاره کرد. آخرین اخبار ثبت نام را به نقل از خبرگزاری ها در گیل خبر دنبال کنید.   در ابتدای چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مهدی کلهر مشاور رسانه ای احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت. او عنوان کرد : مستقل آمده ام و به تعهدات جمنا پایبند نیستم. از سوی دیگر نیز  با رییس جمهور سابق برای شرکت در انتخابات صحبتی نداشته ام.   معاون سیاسی وزیر کشور از برگزاری تجمع توسط طرفداران یکی از کاندیداهای اصولگرا اظهار بی اطلاعی کرد. علی اصغر احمدی رییس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به خبرنگار سیاسی ایلنا درباره تجمعات طرفداران برخی از نامزدها که قصد ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارند گفت: از تجمعات و گردهمایی هایی که گفته می شود امروز توسط برخی از طرفداران نامزدها قرار است برگزار شود بی اطلاع هستیم. احمدی تاکید کرد: هر تجمعی بدون مجوز غیرقانونی است و استانداری های اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهند. به گزارش ایلنا، در کانال ها و برخی رسانه های اصولگرا اعلام شده که طرفداران محمدباقر قالیباف که گفته می شود قصد ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را دارد در میدان بهارستان گرد قرار است تجمعی داشته باشند. محسن غرویان هم ثبت نام کرد حجت الاسلام غرویان  از مدرسان فلسفهٔ اسلامی حوزهٔ علمیهٔ قم و  از اساتید اخلاق نیز به جمع کاندیداهای ریاست جمهوری پیوست. ظاهرا غرویان خود را کاندیدای پوششی روحانی می داند که هنگام ثبت نام گفت: شعارم علم ،عقلانیت اخلاق است و انشالله به نفع روحانی کنار می روم. گفتنی است غرویان به دلیل نقص مدارک، نتوانست ثبت نام خود را به طور کامل انجام دهد. photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۴_۱۲-۳۱-۵۷

یک نماینده دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد

حسن نوروزی

نماینده رباط کریم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شد.

حسن نوروزی سخنگوی کمیسون قضایی مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات شکور برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اعلام آمادگی و ثبت نام کرد. ثبت نام دبیرکل گیلانی حزب مردمی اصلاحات محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت. وی پس از ثبت نام گفت: تایید صلاحیت نشوم دست همه را می بوسم. وی با اشاره به این که  به هیچ وجه نامزد پوششی اصلاحطلبان نیستم افزود: ا مرحله اخر در انتخابات می مانم و به نفع کسی کنار نمی روم. photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۴_۱۲-۲۷-۰۴
  روحانی آمد  حوالی ساعت دو عصر  حسن روحانی برای ثبت نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد. سخنان روحانی بعد از ثبت نام را اینجا بخوانید.
 dgfg
fhygh
 ثبت نام نماینده اصلاح طلب تهران 
مصطفی کواکبیان نماینده تهران و دبیرکل حزب مردمسالاری هم برای ثبت نام در انتخابات وارد ستاد انتخابات کشور شد. وی اعلام کرد: کاندیدای پوششی نیستم و تا آخر در صحنه هستم.
photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۴_۱۴-۰۱-۲۴
زاکانی کاندیدا شد
photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۴_۱۵-۵۲-۴۱
علی رضا زاکانی نفر دوم لیست جمنا و نماینده سابق تهران در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
 علیرضا زاکانی با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کناره گیری می کند، گفت: ما ان شاءالله تا آخر می ایستیم.

وی که با شعار «دولت اقدام و اصلاح» به وزارت کشور آمد، افزود: جمنا به هر جمع بندی برسد ان شاءالله همه باید با وحدت نظر آن را تأیید و دنبال کنیم.

زاکانی از پاسخ  دادن به سوالاتی در خصوص کاندیداتوری محمود احمدی نژاد نیز خودداری کرد.

ثبت نام دختر آیت الله طالقانی

سیده  اعظم طالقانی دختر آیت الله طالقانی و نماینده دوره اول مجلس برای ثبت نام نامزدی ریاست جمهوری وارد ستاد انتخاباتی وزارت کشور شد

photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۴_۱۵-۵۰-۱۶

ورود کاندیدای اصلی اصولگرایان به عرصه انتخابات

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز در ساعات پایانی ثبت نام روز چهارم  برای ثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری، وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۴_۱۷-۱۴-۱۲