دیدار نوروزی فرماندار و نماینده مردم آستارا درمجلس با استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان:
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ۱۶:۵۰ چاپ
به گزارش گروه دریافت گیل خبر،  دکتر محمدعلی نجفی استاندارگیلان در این دیدار نوروزی با جویا شدن از وضعیت بندر آستارا بر ضرورت خدمات رسانی به مردم این شهرستان و مهمانان نوروزی تاکید کرد.
 همچنین آیت الله زین العابدین قربانینماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار نوروزی با پرسش از وضعیت بندر آستارا خواستار خدمات رسانی به مردم شد.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنید تا مردم از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی بهتر برخوردار شوند.
آیت الله قربانی با تبریک انتصاب «یونس رنجکش» بعنوان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا خطاب به نماینده این شهرستان اظهار کرد : ایشان را به خوبی می شناسم و مدیری  فعال و کوشا هستند.
وی اظهار امیدواری کرد با همراهی کلیه مسئولان شهرستان و همچنین امام جمعه و نماینده و فرماندار بتوان خدمات درخور شانی برای مردم این شهرستان فراهم کرد.
آیت الله قربانی اظهار داشت: آستارا پاره تن ماست و باید به مردم آن خدمت کنید.
نماینده آستارا هم با اشاره به اینکه از زمان حضور آقای رنجکش در فرمانداری شاهد تحرکات خوبی در این شهرستان هستیم، اظهار امید واری کرد:  با همراهی های سایر مسئولان شهرستان و استان بتوانیم مشکلات شهرستان مرزی بندر آستارا را برطرف کنیم.
یونس رنجکش هم در ادامه ضمن تشکر از استاندارگیلان و همچنین نماینده ولی فقیه دراستان از راهنمایی های آنان سپاس گزاری و اظهار داشت: آنچه در توان دارم در مسیر انجام برنامه های دولت تدبیر و امید و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمات رسانی به مردم با همراهی سایر مسئولان تلاش خواهم کرد.