به گزارش گیل خبر به نقل از سینما دیلی ، در حالی که سعید سالارزهی (مالک جناب خان ) از دغدغه های فرهنگی  اش برای این عروسک گفته بود و از تبدیل شدن این عروسک به کارکتری متملق  ابراز نگرانی کرده بود  ، نخستین استفاده  او از این  عروسک بعد از جدایی از خندوانه  تبلیغات اتوبوسی است ! این تبلیغات برای یک محصول تجاری و قرعه کشی های این محصول است . بعید است شرکت مذکور  به طور خودسر  از عروسک جناب خان استفاده کرده باشد و باید دید توضیح سعید سالار زهی در مورد نحوه  استفاده از این عروسک چیست . همچنین شنیده می شود وضعیت فیلم سینمایی  جناب خان  با جدایی محمد بحرانی از این عروسک در بن بست قرار گرفته و سعید سالارزهی که قصد استفاده از یک صدای جدید را برای جناب خان  را داشته با مخالفت  اسپانسرهای فیلم مواجه شده و آنها در شرایط فعلی از سرمایه گذاری روی فیلم جناب خان منصرف شده اند .