معاون فرماندار شفت :
۱۳۹۵/۱۰/۰۱ ۰۹:۳۵ چاپ

به گزارش گروه دریافت  گیل خبر، وی با بیان اینکه در اوایل  غیبت امام عصر(عج) نواب آن حضرت هدایت جامعه اسلامی را برعهده داشتند افزود: امروز این علما هستند که هدایت جامعه را عهده دار شده اند .

معاون فرماندار شفت با اشاره به اینکه ما ولی فقیه دوران را با حضرت امام(ره) شناختیم تصریح کرد : امروز مقام معظم رهبری عهده دار هدایت مسلمانان جهان هستند.

 وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنی بدخواهان نظام متعلق به امروز نیست افزود : این دشمنی متعلق به زمانی است که حضرت امام(ره) قیام خود را آغاز کرد و استکبار جهانی همواره در طول انقلاب اسلامی برای ایجاد چالش در کشور  برنامه ریزی کرده است.

حیدری نژاد با اشاره به اینکه سیاست گذاری ها به گونه ای بود که نظام توانست در جامعه جهانی بدرخشد تصریح کرد : خرسندیم که توانستیم الگوی جدیدی را به جامعه جهانی معرفی کنیم.

معاون فرماندار شفت با بیان اینکه اگر قرار باشد با دین مردم بازی شود  و علیه مقدسات این ملت حرکتی صورت گیرد ؛ مردم به صحنه می آیند افزود: بعد از واقعه عاشورای سال 88 مردم وارد میدان شدند و دشمنان را یکی پس از دیگری کنار زدند.

وی با بیان اینکه 9 دی متعلق به همه آحاد جامعه است افزود : ملت ما برای رسیدن به نقطه کنونی جوانان زیادی را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

حیدری نژاد با اشاره به اینکه عاشورا و امام حسین(ع) متعلق به همه مردم با گرایش های سیاسی گوناگون است افزود : 9 دی متعلق به قشر خاصی نیست که برخی فکر کنند پیروز شده اند و گروهی تصور کنند که شکست خورده اند ؛ بلکه این روز متعلق به همه مردم ایران است و پیروز اصلی مردم قهرمان ایران هستند.

وی با بیان اینکه  در این روز تمام دسیسه های استکبار جهانی کنار زده شد و انقلاب با هدایت مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داد افزود : پس از این بود که با پیروزی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 ، پیروزی های کشور در عرصه بین المللی ، سیاست خارجی و اقتصاد رقم خورد و  دولت توانست تورم بالای 40 درصد را به تورم تک رقمی نزدیک کند.

وی با بیان اینکه وعده های رییس محترم جمهوری با هدایت های مقام معظم رهبری تحقق یافته است تصریح کرد : وحدت کلمه و همدلی و همزبانی سبب شده است که ما در جامعه جهانی خوش بدرخشیم و پیروزی اخیر کشور در عرصه نفت به مدد همین وحدت کلمه است.

حیدری نژاد با اشاره به تجمع روزپنج شنبه  9دی در مرکز شهرستان شفت افزود : این تجمع راس ساعت 10 صبح در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد و از همه مردم ولایت مدار برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید.