معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان خبر داد:
۱۳۹۵/۰۸/۱۹ ۱۲:۵۱ چاپ

به گزارش گروه دریافت گیل خبر، محمد احمدی پور افزود: با توجه به پیگیری های استاندار گیلان و برنامه ریزی های وزارت کشور و همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور بخشی از اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات ناجیان غریق سال 94 تامین شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تلاش می گردد تا کلیه مطالبات ناجیان مربوط به سال گذشته(94) پرداخت و تسویه حساب شود و پس از آن حقوق های مربوط به سال جاری نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: پرداخت این مطالبات از این هفته بر اساس لیست تهیه شده از سوی هیات نجات غریق، ورزش و جوانان و فرمانداری های ساحلی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مطالبات ناجیان غریق با توجه به شماره حساب های اعلامی آنان به فرمانداری و هیات نجات غریق به حساب آنان واریز خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد: فرمانداری ها و مسئولان ورزش و جوانان باید در این مرحله کلیه مطالبات را محاسبه و به افراد پرداخت نمایند و هیچ بدهی مربوط به حقوق ناجیان برای سال 94 وجود نداشته باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان گیلان اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و فرمانداری های استان شاهد تحولات خوبی در سواحل بوده ایم

وی افزایش رضایتمندی مردمی از چگونگی خدمات ساحلی و افزایش طرح های سالم سازی در کنار کاهش غریق را از مهمترین دست آوردها از سال 93 تا کنون در سواحل استان عنوان کرد.