استاندار گیلان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات؛
۱۳۹۵/۰۸/۱۸ ۰۹:۳۶ چاپ
کمک برای بیمه تکمیلی خبرنگاران نیز امسال تداوم می یابد

به گزارش گروه دریافت گیل خبر، دکتر محمد علی نجفی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در تهران در جمع خبرنگاران افزود: هر جا توسعه ای وجود دارد ، در کنارش بایستی حضور رسانه ها و خبرنگاران وجود داشته باشد .

img_2216_1

وی اظهار کرد: طی سه سال و اندی اخیر،خبرگزاری ها، مطبوعات و خبرنگاران در کنار ما بودند که امیدواریم که این حضور قوی همراه با نگاهی که دارند، منجر به توسعه و آبادانی هر چه بیشتر استان شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران هم خوبی ها را می بییند و هم نقد می کنند که اگر جایی نقدی سازنده باشد، استقبال می کنیم.

دکتر نجفی با اشاره به رتبه اول فضای کسب و کار گیلان در کشور در فصل های مختلف طی چند سال اخیر گفت: رسانه ها ، نشریات ، مطبوعات، مسئولان خبرگزاری ها و خبرنگان تا کنون نقش موثری در بخش های مختلف در استان از جمله فضای کسب وکار گیلان داشته اند.

استاندار گیلان در ادامه در پاسخ پرسش یکی از خبرنگاران استان گفت: کمک برای بیمه تکمیلی خبرنگاران نیز امسال تداوم می یابد.

img_2089_0

در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، غرفه ای نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با همکاری خانه مطبوعات گیلان دایر شده که مطبوعات استان در این غرفه حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها ، شنبه گذشته با سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی افتتاح شد.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور 900 رسانه در قالب 620 غرفه، از 14 تا 21 آبان ماه جاری از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران با شعار شفافیت ، صداقت برپاست.