فرماندار بندرانزلی:
۱۳۹۵/۰۸/۱۶ ۱۲:۱۱ چاپ

به گزارش گیل خبر، عبدالصمد صفرنژاد پیش از ظهر امروز در کمیته پسماند این شهرستان اظهار  کرد: عملکرد خوب از دستگاه های اجرایی خواسته ماست و اگر رئیس اداره ای عملکرد ضعیفی ارائه دهد متوجه فرماندار و مدیریت وی است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ تفکیک پسماند از مبدأ پروژه نیست بلکه پروسه بوده است، افزود: این موضوع باید فرهنگ سازی شود اما همگان می دانند که بسیار زمان بر بوده و این موضوع به نیروهای عملیاتی نیاز دارد.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به عملکرد ضعیف مدیریت پسماند شهری گفت: از شهردار می خواهیم رسیدگی بیشتری به این موضوع داشته باشد و تلاش و همت مضاعفی را در این راستا به کار گیرد.

صفرنژاد فرمانداری را دستگاه نظارتی و هدایت گر دانست و تصریح کرد: اگر در کارها صادقانه کار کنیم در آن کار موفق می شویم و تنها نباید گزارش دهیم و احساس افکار عمومی بسیار مهم است.

این مسؤول به شکایات و انتقادات مردم در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در بسیاری از شهرستان ها که حضور داشتم بیشتر انتقادها متوجه دستگاه های اجرایی بود اما در شهرستان بندرانزلی بیشترین انتقاد متوجه کمبودهای شهری است.

فرماندار  بندرانزلی درباره فرهنگ بالای این شهرستان متذکر شد: ظرفیت مثبت بالای این شهرستان باید اطلاع رسانی شود و اداره ها رابطه خود را با رسانه ها بیشتر کنند تا عملکرد آنها به اطلاع مردم برسد.

فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code