به گزارش گیل خبر، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سلطانی فر مدیری است که ورزش را به خوبی می شناسد و امیدوارم مجلس شورای اسلامی به او رأی اعتماد بدهد.
علی پروین یکی از اسطوره های فوتبال ایران است که نه تنها مدیران ورزشی از جمله وزیر ورزش برای او احترام خاصی قائل هستند، بلکه مقامات و مسئولان عالی کشور هم همواره از او به نیکی و احترام یاد می کنند. پروین اگرچه سرمربی پرسپولیس بوده، اما هواداران استقلال نیز همواره به او احترام می گذارند.
وی در مورد شرایط مسابقات لیگ برتر و همچنین رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دولت که قرار است سه شنبه برگزار شود گفت وگویی انجام داده :
نظرتان درمورد محمود گودرزی وزیر سابق ورزش چیست؟
باید به او یک خسته نباشید بگویم. گودرزی در حد توانش برای ورزش ایران زحمت کشید. درست نیست که بعد از رفتن یک مدیر بخواهیم او را تخریب کنیم، اگر انتقادی هم بود بهتر بود در زمانی که او رأس کار بود، انجام می شد.
نظر شما در مورد سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش چیست؟
من شناخت نسبتاً خوبی از سلطانی فر دارم. زمانی که او در سازمان گردشگری بود 4 بار با او دیدار داشتم. این مدیر را از زمانی که در گیلان بود می شناسم، او از مدیران توانمند است. به نظرم در این شرایط اگر مجلس به او رأی اعتماد بدهد، باعث می شود با حضور سلطانی فر ورزش ایران بیش از گذشته پیشرفت کند.
فکر می کنید مجلس به او رأی اعتماد بدهد؟
امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد. سلطانی فر مدیری توانمند است که ورزش را به خوبی می شناسد، او در بخش های مختلف توانمندی اش را نشان داده است.
فرتاک
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code