مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان خبر داد
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ۱۷:۰۳ چاپ

به گزارش گیل خبر، ناصر آل محمدی ظهر امروز در نشست اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان با اشاره به بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی گیلان اظهار کرد: در محور اسالم ـ خلخال تاکنون 35 سانتی متر برف بر زمین نشسته است.

وی با بیان اینکه مقدار مذکور برف بیشترین بارش های گزارش شده در ارتفاعات گیلان بوده است، افزود: در محور پونل ـ خلخال ارتفاع برف به 20 سانتی متر رسیده و در محور ماسال ـ گیلوان 15 سانتی متر برف باریده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان ارتفاع برف در دیلمان را 10 سانتی متر عنوان کرد و گفت: در محور بلودرکان حصیل دشت املش سه سانتی متر برف باریده و در حد سفیدپوش کردن است.

وی از آمادگی تمام تیم های برف روب با تجهیزات کامل و گشت زنی برای انجام عملیات راهداری پاییزی در جاده های کوهستانی و برفگیر گیلان خبر داد.

آل محمدی با اشاره به اینکه عملیات برف روبی با قوت در حال اجراست، یادآور شد: از رانندگان می خواهیم در محورهای برفگیر گیلان احتیاط لازم را داشته باشند و از تجهیزات زمستانه برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های راهداری اداره کل راهداری حمل و نقل گیلان در راهدارخانه های محورهای مذکور مستقر بوده و عملیات ویژه نمک پاشی و برفروبی پاییزی را انجام می دهند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code