به گزارش گیل خبر، علی نظرمحمدی، در مورد نامه برکناری مدیرعامل و مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: بله جناب رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان با توجه به شرایطی که برای تیم سپیدرود پیش آمده و بازیکنان حتی حاضر به شرکت در جام حذفی به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان نشدند، چنین نامه ای را نوشت و تیم را در اختیار رئیس هیأت فوتبال استان گیلان قرار داد تا ایشان به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان تیم را به شخص حقیقی و حقوقی که صلاح بداند واگذار کند.

وی افزود: قرار است امروز عصر جلسه ای اضطراری بین بازیکنان و کادر فنی با جناب الماسخاله رئیس هیأت فوتبال استان گیلان برگزار شود تا پس از این جلسه بتوانیم تمرینات تیم را بعد از مدت ها تعطیلی و اعتصاب از سر بگیریم.

نظرمحمدی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که سپیدرود دوباره شرایط خوبی از نظر مدیریتی و مالکیت پیدا کند، گفت: ابتدا باید از زحماتی که جناب پورمحسن مدیرعامل سابق باشگاه و تیم مدیریتی اش برای سپیدرود می کشید، تشکر کنم. آنها زحمت خود را کشیدند ضمن اینکه باید بگویم وضعیت تیم از شرایطی که اکنون داریم بدتر نخواهد شد.  یا تیم به مالک و خریداران جدید واگذار می شود و یا اینکه مسئولان استانی تیم را به کمک مدیران صنعت و ورزش استان اداره خواهند کرد و شرایط تیم بهبود پیدا می کند.

فارس