استاندار گیلان:
۱۳۹۵/۰۷/۰۷ ۱۶:۴۰ چاپ

به گزارش گیل خبر، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های عام المنفعه شرکت بین المللی طلیعه عمار این شهرستان اظهار کرد: ضروری است تا در حد توان برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به لغو دو برنامه از پیش برنامه ریزی خود برای حضور در مراسم مذکور، افزود: خدمات بی منت خیران را احساس کردم و خرسندم از اینکه که در این مراسم حضور دارم.

استاندار گیلان ادامه داد: با وجود تمام تنگناها و مشکلات اعتباری و تحریم های ناجوانمردانه دولت در سه سال گذشته اقدام های زیادی در حوزه های مختلف انجام داده است.

نجفی از ساخت 234 مدرسه به مساحت 117 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد تومان در گیلان خبر داد و افزود: 20 درصد مدارس احداث شده توسط خیران مدرسه ساز انجام شده است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته 25 میلیارد تومان برای بخش گرمایشی مدارس و جمع آوری بخاری های نفتی هزینه شده است، تصریح کرد: در حوزه شهری 6 درصد و در حوزه روستایی تنها سه درصد هزینه ها پرداخت می شود.

استاندار گیلان به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اهتمام تمام دولتمردان حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی با تکیه به داشته های درونی است.

وی به پروژه های نیمه تمام رودسر از جمله سایت نفتی سردار جنگل اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرایی شدن این پروژه به صورت جدی پیگیر هستیم.

نجفی به اجرای پروژه های مورد افتتاح امروز توسط خیران شرکت طلیعه عمار اشاره کرد و یادآور شد: از حضور و همکاری خیران و سرمایه گذاران در استان گیلان استقبال می کنیم.

به گزارش فارس، همزمان با افتتاح پروژه های بزرگ عام المنفعه خیر رودسری مسعود اکبرپور بازرگانی پرچم ثامن الحج علی بن موسی الرضا(ع) که در نجف و کربلا نیز طواف داده شده، توسط خادمان آستان مقدس رضوی برای تبرک رونمایی شد.

حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه رودسر در حاشیه مراسم مذکور امنیت، آرامش امروز کشور را مدیون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست.