به گزارش گیل خبر، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت ترافیکی راه ها و جاده های استان اظهار کرد: تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و تردد بدون محدودیت ترافیکی در جریان است.

وی با بیان اینکه حجم ورود خودروهای مسافران و گردشگران به گیلان افزایش یافته است، افزود: روزهای پرترافیکی را در استان می گذرانیم.

فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک برخی محورها به ویژه در مسیرهای گردشگری استان را سنگین خواند و افزود: با توجه به تعطیلات پایان تابستان شاهد افزایش حجم ورود خودروها به گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه رانندگان در مدیریت ترافیک محورها و جاده های استان پلیس راه استان را همراهی کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سنگین برخی محورها مدیریت ترافیک سخت می شود.

رستگار اضافه کرد: از رانندگان می خواهیم با رعایت و توجه به قوانین رانندگی کمک کنند تا بتوانیم ترافیک را مدیریت کنیم.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه رانندگان برای ایمنی ترافیک تلاش و دقت کنند، یادآور شد: رانندگان هنگام تصادفات خسارتی خودروهای خود را به کنار راه و جاده منتقل کنند تا موجب بروز ترافیک نشود.

وی گفت: روز گذشته در محور رشت ـ انزلی به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو و عدم هدایت آنها به کنار جاده ساعت ها ترافیک سنگین ایجاد شد.

رستگار با بیان اینکه رانندگان هر دو خودروی مذکور اعمال قانون و جریمه شدند، خاطرنشان کرد: این جریمه به دلیل عدم هدایت خودرو به کنار جاده و ایجاد ترافیک اعمال شده است و رانندگان باید هنگام تصادفات خسارتی از ایجاد ترافیک خودداری کنند.

فارس