دلخوش در موافقت با کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۵:
۱۳۹۵/۰۶/۰۲ ۰۷:۰۳ چاپ

به گزارش گیل خبر، کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 2 شهریور در موافقت با کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال 95 کل کشور در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه اشکالات لایحه اولیه در این اصلاحیه رفع و نحوه پرداخت بدهی های دولت مشخص شده است گفت: در عین حال پایه پولی کشورمان طبق این لایحه رشد نخواهد کرد.

وی موضوع اصلی امروز کشور را موضوع رکود خواند و با ذکر این نکته که بدهی دولت بالای 90 هزار میلیارد تومان است اظهار داشت: در سال 94 بودجه نظامی کشور 5 هزار میلیارد تومان تحقق یافت که اکنون در بودجه سال 95 می نشیند و این به آن معناست که این مبلغ هزینه نشده است.

دلخوش با طرح این سوال که چه کسی می گوید مردم در موضوع بیمه سلامت دچار مشکل نیستند؟ گفت: این 8 هزار میلیارد بدهی بیمه سلامت را چه کسی می خواهد بپردازد؟

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بصره های 35 و 36 لایحه اصلاحیه بودجه سال 95 مربوط به اوراق اسناد هستند و بار مالی ندارند از نمایندگان مجلس خواست قاطعانه به این اصلاحیه رای دهند تا مشکل خرید تضمینی محصولات کشاورزی و نیز مشکلات پیمانکاران حل شود.

فارس