انتصاب رئیس آموزش و پرورش چابکسر با مشورت فرماندار رودسر و رئیس ستاد روحانی در شهرستان بود!/ عضویت نامبرده در ستاد احمدی نژاد محرز نگردید!
به گزارش گیل خبر، پیرو درج مطلب کسب کرسی مدیریت مرد ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد و اسدالله عباسی در آموزش و پرورش چابکسر! در پایگاه خبری گیل خبر، روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان گیلان  جوابیه ای به این پایگاه ارسال کرد که در آن تاکید شده این انتصاب با مشورت نماینده عالی دولت و رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان رودسر صورت گرفته و ضمن بررسی سوابق آقای وحید محمودی عضویت نامبرده در ستاد رئیس جمهور سابق ( آقای احمدی نژاد ) محرز نگردید. جوابیه آموزش و پرورش استان گیلان  که حرف های زیادی  نیز در آن نهفته است عینا در ذیل آمده است: باسمه تعالی مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر با سلام و احترام ضمن آرزوی توفیق الهی، خوبی و خوشی پایدار برای حضرتعالی، پیرو درج مطلب با عناوین « کسب کرسی مدیریت مرد ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد و اسدالله عباسی در آموزش و پرورش چابکسر و استیضاح وزیر آموزش و پرورش و منافع شخصی نمایندگان گیلان » مطلب زیر به عنوان پاسخ تقدیم    می گردد . خواهشمند است در اجرای قانون مطبوعات و رسانه های خبری مجازی نسبت به درج پاسخ اقدام لازم را مبذول فرمایید . قبلاً از مساعدت و همکاری جنابعالی کمال تشکر و امتنان حاصل است .
  • براساس اصل شفاف سازی و باور به مطبوعات و رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و دیده بان جامعه مدنی از توجه و حساسیت آن پایگاه خبری تحلیلی به مسایل آموزش و پرورش و جایگاه مهمی که این نهاد اثرگذار اجتماعی در توسعه همه جانبه و پایدار جوامع دارد سپاسگزاری می نماییم .
  • در دولت تدبیر و امید ضمن توجه به مبانی و اصول انتصاب مدیران مانند باور و اعتقاد به مبانی اسلام، قانون اساسی، اصل مترقی ولایت فقیه ، اخلاق مداری ، امانتداری و ... به شایسته سالاری ، دارا بودن سوابق تجربی و هم سویی با دولت و اجرای سیاست های ریاست محترم جمهور و وزیر آموزش و پرورش سخت باور داریم .
  • در انتصاب رئیس آموزش و پرورش منطقه چابکسر ضمن رعایت اصول فوق براساس اصل استفاده از مشورت و خرد جمعی ( مشورت با نماینده عالی دولت و رئیس ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر روحانی در شهرستان رودسر و .... ) ضمن بررسی سوابق آقای وحید محمودی عضویت نامبرده در ستاد رئیس جمهور سابق ( آقای احمدی نژاد ) محرز نگردید. بنابراین فارغ از کنایات، استعارات و سایر صنایع ادبی که به کار برده اید اعلام می داریم ملاحظات به کار برده شده در مطلب « کسب کرسی مدیریت مرد ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد و اسدالله عباسی در آموزش و پرورش چابکسر» موضوعیت ندارد .
  • باو رداریم که بر مدار اخلاق، تا صدق گفته یا نوشته ای ثابت نشده است باید از متهم نمودن افراد به جانبداری از جریان خاص اجتناب ورزید . عملکرد این اداره کل طی سه سال گذشته گواه مناسبی برای رد اتهاماتی است که به کنایه در نوشتار فوق الاشاره آمده است .
  • از همه مدعیان همدلی، هم زبانی و همگامی با دولت انتظار می رود ضمن رعایت اصول اخلاقی مورد تاکید دولت تدبیر و امید از پیشداوری در مورد نهادها، سازمان های و مدیران دولت بپرهیزند تا موجب سوء استفاده مخالفان دولت نشوند .
  موفق و پیروز باشید   اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان