مدیر دفتر ایثارگران شهرداری رشت:
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۱:۵۵ چاپ

به گزارش گیل خبر، ظهر امروز در دفتر مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو شهرداری رشت و با حضور امیرحسین علوی٬ رضا رسولی و حجت جذب از اعضای شورای شهر رشت مسوول دفتر ایثارگران  شهرداری منطقه دو معرفی شد.

امیر ترومیده مدیر دفتر ایثارگران شهرداری رشت مریم رجبی پرور را به عنوان مسئول دفتر ایثارگران شهرداری منطقه معرفی کرد.

این دفاتر در راستای ارائه خدمت به ایثارگران و خانواده های شهدا در مجموعه شهرداری افتتاح می شود.

امیرحسین علوی عضو شورای شهر در این جلسه با بیان اینکه  نفس افتتاح دفاتر ایثارگران ایده خوبی است گفت: در راستای ترویج ایثار در هر حوزه کاری به این موضوع  پرداخته و به آن عمق بخشیده شود.

وی با اشاره به حضور فرزندان ایثارگر در بدنه شهرداری گفت: قاطبه آنها جوانانی هستند که از خودشان توانایی نشان دادند.

علوی افزود: آنها باید فرهنگ ایثار را به خوبی ترویج بدهند تا از طریق شهرداری  به جامعه سرایت کند.

این عضور شورای شهر ادامه داد: ما هم وظیفه داریم که کمک کنیم تا جوانان این مسیر را، راحتر بروند.

در این جلسه همچنین رضا رسولی عضو دیگر شورای شهر با تشکر از خدمات دفتر ایثاگری گفت: ایجاد فضای جدیدی علاوه بر کارهای سابق مثبت است.

وی با بیان اینکه در ایجاد بسترهای اولیه برای ایثارگران در سطح رشت موفق نبودیم گفت: باید به فکر ارائه خدمات مناسب سازی و  خدمات ویژه برای ایثارگران باشیم.

رسولی افزود: مناسب سازی معابر بعد از سه سال تصویب در شورا هنوز اجرا نشده است.

وی خطاب به مدیران دفاتر ایثارگران گفت: در راستای تولید محتوا و برطرف کردن نیازهایی که خودتان در خانواده حس کردید و می شناسید قدم بردارید.

رسولی خدمت به ایثارگران را دارای اولویت برای شهرداری دانست و گفت: این واحد می تواند به عنوان موتور محرک این موضوع عمل کند.

حجت جذب دیگر عضو شورا عاطفی مدیر منطقه را پشتیبان خوبی برای این واحد دانست.

وی با اشاره به مفهوم بزرگ شهادت گفت: شهادت نقطه قوتی برای دین ما است و همه قدر ت ها در مقابل آن  کم می آورند.

جذب با اشاره به فرزندان شهدا گفت: مسئولیت خطیری بر عهده آنهاست و باید فرهنگی که از پدر به ارث بردند را به نسل های بعدی  منتقل کنند.

وی افزود:  فرزندان شاهد در هر حوزه ای که کار می کنند به عنوان الگو باشند   تا دیگران ایثار و ایمان در کار را از آنها یاد بگیرند.

در پایان مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو شهرداری رشت نیز با ابراز خوشحالی از افتتاح دفتر ایثارگران در شهرداری منطقه دو گفت: قطعاً ما شرایط لازم را در حد مقدورات قانونی برای رفع مشکلات و رضایت خانواده های ایثارگر و شاهد  فراهم می کنیم.

وی افزود: از دیدگاه من فرزندان شاهد شاغل در شهرداری باید الگوی رفتاری و عملکردی این مجموعه باشند.

عاطفی ایثار شهدا را بالاترین موضوع برای افتخار فرزندان دانست و گفت:  رفتار  و عملکرد فرزندان شاهد باید به گونه ای باشد که هر مجموعه به حضور خانواده شهدا و ایثارگر افتخار کنند.

ایلنا