رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان خبر داد:
۱۳۹۵/۰۴/۱۳ ۱۲:۵۰ چاپ

به گزارش گیل خبر، علی منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سفر گیلان با اشاره به اقدام های انجام شده در حوزه تامین کالا و ارزاق مورد نیاز در استان اظهار کرد: کالا به اندازه کافی در شرکت های پخش گیلان وجود دارد.

وی به اعلام آمادگی شرکت های پخش به منظور جبران کمبود کالا در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون کمبود کالا در استان گزارش نشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید بر نظارت بر فعالیت های صنفی در استان، بیان کرد: آمادگی تشکیل گشت های بازرسی مشترک با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان را داریم.

منتظری از برنامه ریزی به منظور نظارت بر مراکز فروش توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد و تصریح کرد: امسال تلاش شده، کمترین آسیب را در حوزه نظارتی داشته باشیم.

وی به فعالیت مراکز و تاسیسات گردشگری گیلان اشاره کرد و گفت: مراکز و تاسیسات گردشگری مشمول قانون نظام صنفی هستند اما برخی از هزینه ها در این مراکز بالا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ناهماهنگی در قیمت ها در واحدهای پذیرایی استان، اظهار کرد: به زودی با تشکیل جلسه مشترک با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان موضوع مذکور در استانداری تصمیم گیری می شود.

فارس