به گزارش گیل خبر، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از اهدای تابلوی معرق به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به پاس تلاش های وی در رسیدگی به جامعه ایثارگران خبر داد و در این رابطه، گفت: معتقدم در مجلس نهم در  پی اقدامات ویژه مجلس اتفاقات منحصر به فردی برای ایثارگران رخ داد که این اتفاقات ربطی به لوایح یا پیگیری های دولت دهم و یازدهم ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نیت خود برای  قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این تابلوی معرق را به پاس خدمات و زحمات ایشان تقدیم کردم؛ اگرچه بابت این زحمت ها پاداش الهی دریافت کرده و ذخیره آخرت شان می شود اما من به عنوان نماینده جامعه ایثارگران و جانباز ۷۰ درصد در مجلس مراتب قدردانی خود را به محضرشان رساندم.

وی ادامه داد: مواردی مانند تسهیلات مسکن و تحولات خوشایند مسکن ایثارگران ناشی از اقدامات مجلس نهم است؛ درواقع با پیشنهاد مجلس در تسهیلات مسکن ایثارگران تغییراتی ایجاد شد، همچنین پراداخت حقوق پرستار برای والدین کهنسال و همسران صعب العلاج شهدا با پیشنهاد مجلس محقق شد.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه اقدامات مجلس نهم سبب شد تا ما امروز “ایثارگر رهاشده” نداشته باشیم، گفت: خوشبختانه وضعیت ایثارگران با وجود تمامی مشکلاتی که دارند با گذشته فرق کرده است و باید این تغییر را حاصل پیگیری ها و طرح های مجلس دانست.

وی با بیان اینکه آقای لاریجانی با روحیه اسلامی و دلسوزی اقدامات خاصی برای جامعه ایثارگری انجام داد، گفت: دکتر لاریجانی برای متقاعد کردن دولت بارها شخصا اقدام و پادرمیانی می کرد تا دولت با طرح ها و مصوبه های مجلس کنار بیاید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تابلوی معرق اهدا شده به دکتر لاریجانی دارای سبک خاصی است، گفت: این تابلو نوعی معرق روکش از سبک تشبیه سازی است که از روکش چوب، ون ایتالیایی، صدف طبیعی، رنگ گواش و اکریلیک برای چهره استفاده شده و عایق محافظ کننده و شفاف کننده پلی استر شفاف است، همچنین این نوع کار در سال ۱۳۷۴ ثبت اختراع شد و در سال ۱۹۹۵ در ترکیه میان ۳۲ کشور جهان مقام اول را کسب کرده است.

1(1887)

2(1817)

3(1129)

4(755)

5(558)