نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد:
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۸:۳۸ چاپ

به گزارش گیل خبر، جبار کوچکی نژاد با انتقاد از عدم احداث نیروگاه زباله سوز در گیلان اظهار کرد: مشکل زباله سوز از معضلات شهرهای شمال کشور است.

وی با بیان اینکه از سال 90 یک شرکت پیمانکار برای احداث واحد نیروگاه زباله سوز در گیلان اعلام آمادگی کرده بود، تصریح کرد: این شرکت در 15 کشور واحد زباله سوز مستقر کرده و عنوان کرد که می تواند واحد نیروگاه زباله سوز را در گیلان مستقر کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بزرگ ترین معضل زباله گیلان در سراوان است، تصریح کرد: از طرف وزارت کشور 10 میلیارد و 920 میلیون تومان به استانداری گیلان پول داده شده تا برای تأمین زمین و احداث زباله سوز به شهرداری رشت پرداخت کند.

وی ادامه داد: قرار بود شهرداری زمین را تحویل دهد و شرکت پیمانکار مستقر شود، اما تا امروز که در سال 95 هستیم، نتوانسته اند زمین مورد نظر را تحویل این شرکت کنند و با زد و بندهای پشت پرده بهانه های مختلف از جمله محیط زیست را آورده اند.

کوچکی نژاد با تصریح بر اینکه تاکنون 10 نامه به استاندار و معاون وی ارسال شده است، خاطرنشان کرد: به استاندار گیلان نامه نوشتیم که چرا با وجود دریافت پول، زمین مورد نظر را به شرکت پیمانکار مذکور نداده اند و آنها خواستار فسخ قرارداد هستند.

وی یادآور شد: استاندار گیلان تاکنون پاسخ نامه بنده را نداده و پس از پنج سال از قرارداد شرکت پیمانکار، این مسئله بلاتکلیف باقی مانده و موضوع در دیوان محاسبات توسط شرکت پیمانکار مذکور پیگیری می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به نظارت و بازرسی استان اشاره کرد و متذکر شد: دستگاه بازرسی و نظارت استان در این زمینه اقدامی نکرده و شرکت پیمانکار مذکور تصمیم دارد ادعای خسارت کند.

فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code