با حکم حسن روحانی
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۲۳ چاپ

به گزارش گیل خبر,ساعتی پس از رای عدم اعتماد مجلس به وزیر علوم،  رییس جمهوری در حکمی با قدردانی از زحمات دکتر رضا فرجی دانا در دوره مسئولیت شان به عنوان وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری، دکتر محمد علی نجفی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه تعیین کرد.

به گزارش گیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن حکم حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیمروحانی

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

با تشکر فراوان از زحمات جناب آقای دکتر فرجی دانا در دوران مسئولیتشان به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برمی گزینم. امید است با توفیقات الهی و تلاش همه همکاران آن وزارت، اعضای هیأت های علمی و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

پیش از این توئیتر منتسب به حسن روحانی با انتشار پستی خبر داده بود رییس جمهوری، محمد علی نجفی را به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب کرده است.

در ادامه این پست توئیتری آمده بود که رضا فرجی دانا به عنوان مشاور رییس جمهوری در امور علمی و آموزشی منصوب شده است.

محمد علی نجفی از وزیران دولت اصلاحات و نماینده اصلاح طلب پیشین شورای شهر تهران است. او در آغاز به کار دولت یازدهم به عنوان گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت آموزش و پرورش معرفی شد که از مجلس اصولگرای نهم رای اعتماد نگرفت.

پس از این موضوع روحانی، نجفی را به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب کرد که پس از مدتی نجفی از این سمت کناره گیری کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code