به گزارش گیل خبر، محمد احمدزاده عصر دیروز در پس از پیروزی سه بر دو تیمش در مقابل سایپا در نشست خبری با گرامیداشت یاد اولادی، اظهار کرد: ملوان خانه اول و آخر اولادی است.

وی با بیان اینکه تماشاگران برای روح پاک مهرداد اولادی سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: از حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه قدردانی می کنم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه پیروزی شیرین ملوان را به روح اولادی و پدر داغدارش تقدیم می کنیم، تصریح کرد: امیدواریم این سه امتیاز التیام بخش خانواده اولادی باشد.

وی گفت: درست است که مهرداد اولادی در کنار ما نبود اما کمبود او را احساس نکردیم زیرا تشویق های پرشور تماشاگران موجب شد تا حضور اولادی را احساس کنیم.

احمدزاده با تصریح بر اینکه دو، سه موقعیت خوب را با بدشانسی از دست دادیم که می توانستیم تعداد گل های خود را بیشتر از 4 گل برسانیم، افزود: می توانستیم کار را در نیمه دوم تمام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان خوب دویدند و برنامه تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کردند که به همه آنها خسته نباشید می گویم.

سرمربی ملوان انزلی بازی مقابل سایپا را سرنوشت ساز خواند و یادآور شد: فقدان مهرداد اولادی که بازیکنان قصد داشتند روح او را شاد و نتایج گذشته را جبران کنند در پیروزی امروز ملوان تأثیرگذار بود.

وی تصریح کرد: هواداران اطمینان داشته باشند که بازیکنان ملوان در ادامه فصل با قدرت ظاهر می شوند و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می گیرند.

فارس