آیت الله وحید خراسانی در دیدار با وزیر بهداشت:
۱۳۹۵/۰۲/۰۳ ۰۵:۳۵ چاپ
به گزارش گیل خبر، آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید به وزیر بهداشت گفت: دولت تلاش گسترده را جهت خدمت به مردم انجام داده، سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی رئیس جمهوری برسانید.
 وی عصر پنجشنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین با اشاره به خدمات دکتر هاشمی در وزارت بهداشت اظهار داشت: این وزارتخانه توفیقات بسیاری داشته که از خدمات شما حقا و انصافا قدردانی می کنم.
وی به موضوع اهمیت سلامت اشاره کرد و گفت: سلامت اهم مطالب است و هر امر انسان عملا و اخلاقا متوقف به سلامت است.
آیت الله وحید خراسانی تصریح کرد: کار شما مهمترین کار است و اگر جریانی ایجاد شود که همه مردم آنچه دخیل در سلامت است را رعایت کنند، همه موضوعات درست می شود.
وی با اشاره به اهمیت درست صحبت کردن گفت: باید با دنیا با حسن کلام صحبت کرد و این دستور دین است و اسلام نیز بر این امر تاکید دارد.
این مرجع تقلید با اشاره به خدمات دکتر ظریف در وزارت امور خارجه و دکتر هاشمی در وزارت بهداشت گفت: حقا و انصافا باید از تلاش های آقای ظریف در وزارت امور خارجه و دکتر هاشمی در وزارت بهداشت قدرانی کرد و هر دو وزیر با دقت کار کرده و به رفع مشکلات می پردازند.
آیت الله وحید خراسانی همچنین به کار اطبا اشاره کرد و گفت: اطبا با افرادی سر و کار دارند که دل شکسته هستند و در میان آنها نیز افرادی هستند که از نظر مالی مشکل دارند که باید به آنها کمک کرد.
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code