یه گزارش گیل خبر، عباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری اظهار داشت: سال گذشته اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان از طریق صندوق و مبلغ 400 میلیارد تومان نیز با مشارکت خود بازنشسته ها برای این منظور در نظرگرفته شد.
وی گفت: از تاریخ 93/07/01 که ارزش نسبی اجرا شد،هیئت عالی نظارتی به منظور رسیدگی به امور تخصصی بیماران خاص که در این بخش پرونده های ویژه دارند و باید هزینه های سنگینی را برای درمان بیماری خویش پرداخت کنند تشکیل شد تا به شرایط آن ها رسیدگی شود.
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به وجود محدودیت منابع مالی در این حوزه بیان کرد: در تلاش هستیم به افرادی که دارای بیماری خاص هستند و در طول دوره ی درمان خود با مشکلات مالی مواجه می شوند، کمک کنیم.
رشیدی اضافه کرد: افرادی که در بیمارستان های دولتی بستری می شوند بالغ بر 94 درصد هزینه های درمان را بیمه سلامت و دولت از طریق هدفمندی یارانه ها پرداخت می کند.
وی با بیان این که هزینه بیمارستان های خصوصی سرسام آور است  و صندوق تنها 14میلیون سقف پرداخت دارد ،گفت:در همین راستا بیمه های تکمیلی در پرداخت هزینه های بیمارستان های خصوصی با مشکل مواجه هستند.
فارس