با حضور جمعی از خیرین و نیکوکاران و مدیران؛
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۰۶:۳۲ چاپ
جهارمین همایش تجلیل از نیکو  کاران انجمن 1
به گزارش گیل خبر، چهارمین همایش تجلیل از نیکوکاران انجمن معلولان بینایی گیلان با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان ، اعضای هیئت مدیره انجمن معلولین بینایی گیلان و جمعی از نیکوکاران و اعضای تشکل های مردم نهاد درسالن شهید فیاض بخش بهزیستی استان برگزار گردید .
جهارمین همایش تجلیل از نیکو کاران انجمن 1
دراین مراسم احمد ممتازی مدیرعامل انجمن معلولین بینایی گیلان طی سخنانی اهمیت سازمانهای مردم نهاد را در ارتقای رفاه اجتماعی  جامعه هدف مورد تاکید قرارداد .
وی درخصوص کمک های خیرین و نیکوکاران به انجمن گفت : گرمای وجودی شما نیکوکاران در مدت زمان فعالیت این انجمن از سال 81 تاکنون مایه دلگرمی ما و مشوقی بسیار بزرگ برای ادامه فعالیت این انجمن بود و این حمایت ها ما را برآن  داشت تا به پاس این خدمات ارزشمند چهارمین همایش تجلیل ازشما نیکوکاران را در آخرین ماه از سال 94 دراین مکان برگزار نماییم .
ایشان درادامه افزود :  بی شک برای ادامه روند رو به رشد فعالیت های این انجمن و ارایه خدمات هرچه بیشتر به اعضاء، درزمینه های فرهنگی ، آموزشی و رفاهی  نیاز مند استمرار و گسترش این همکاریها هستیم .
درادامه این مراسم مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان طی سخنانی با اشاره به رسالت سازمان فنی و حرفه ای برای آموزش و توانمند سازی معلولان جامعه گفت: این اداره کل در راستای سیاست های سازمان متبوع نقش بسزایی در آموزش و ارایه مهارت های فنی و حرفه ای به اقشار آسیب پذیر ،  خصوصاً جامعه معلولان دارد.
مهندس عطایی پور افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برای ارایه این آموزش ها به منظور توانمندسازی معلولان با همکاری انجمن معلولین بینایی و دیگر تشکلهای جامعه معلولین استان ، قرار است این آموزشها را استاندارد سازی نموده و آموزش های مربوط به هرگروه ازمعلولین را تهیه و باتوجه به توانمندیها آنان آموزشهای لازم را ارایه دهد .
محمدحسن عاقل منش نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از مسئولان و نیکوکاران حاضر دراین همایش به صورت اجمالی اقدامات انجام شده این انجمن درسال جاری را در زمینه های فرهنگی ، آموزشی و رفاهی ارایه داد و با توجه به عملکرد قابل قبول این انجمن در یکساله گذشته اظهار داشت: امیدواریم اطلاع رسانی مناسب و ارایه گزارش شفاف درخصوص عملکرد انجمن به مردم و شما نیکوکاران ارجمند، زمینه استمرار و گسترش این همکاریها را به همراه داشته باشد .
درادامه عضو هیئت مدیره انجمن معلولین بینایی گیلان با اشاره پروژه بزرگ احداث مجتمع فرهنگی رفاهی عصای سفید اظهار داشت: این انجمن با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بهزیستی استان زمینی را به مساحت ۵۰۰ مترمربع در سایت مسکن مهر رشت تهیه کرده است و هزینه مربوط به تهیه زمین نیز توسط انجمن پرداخت گردید و هم اکنون پس از تهیه نقشه این مجتمع ، درمرحله نهایی دریافت پروانه ساختمانی ازشهرداری رشت برای احداث اولین مجتمع فرهنگی رفاهی عصای سفید ویژه معلولین بینایی درگیلان هستیم و امید فراوان داریم تا شما نیکوکاران عزیز و همه علاقه مندان به جامعه معلولین بینایی در استان و کشور برای احداث این مجموعه بزرگ و آبرومند ، همانند گذشته یاریگر ما باشید .
لازم به یادآوری است درفواصل برنامه های این همایش به مناسب ایام فاطمیه هنرمند روشندل میلاد قربانی و مداح اهل بیت علیهم السلام کربلایی مهدی نظامعلی در وصف بی بی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها با ذکر اشعار و مدیحه سرایی یاد آن بانوی بزرگ را گرامی داشتند. و همچنین گروه تواشیح و همخوانی آل نبی وابسته به انجمن معلولین بینایی گیلان نیز با اجرای دو تواشیح معنویتی خاص  به مراسم بخشیدند .
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و تندیس از تعدادی از خیرین و نیکوکاران تقدیر به عمل آمد .
[gallery ids="157959,157960,157961,157962,157963,157964,157965"]