به گزارشگیل خبر، ماجرا از این قرار است که بامداد جمعه هفته جاری فردی مسلح که گفته می شود مسلح به سلاح گرم و سرد بوده، با ورود به خوابگاه دخترانه «شریعتی» دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی سراوان دانشگاه سیستان و بلوچستان باعث رعب و وحشت دانشجویان شده است. این فرد که احتمالا به قصد دزدی وارد این خوابگاه شده است، پس از ورود به خوابگاه از طریق بالکن و متوجه شدن دانشجویان و مسئولان خوابگاه، قصد فرار از طریق درب ورودی را داشته است که به دلیل قفل بود درب ها امکان خروج پیدا نمی کند. جالب اینجا است این فرد پس از مواجه شدن با درب بسته به سمت اتاق سرپرستی می رود و با گروگان گرفتن مسئول سرپرست خوابگاه خواستار باز کردن قفل های درب ورودی می شود که با عکس العمل زن سرپرست و فرار از اتاق، درب این اتاق نیز بر روی فرد مسلح قفل می شود.
حمله فرد مسلح به خوابگاه دختران در سراوان!
همین ماجرا کافی بود نیروی انتظامی پس از نیم ساعت خود را به این خوابگاه برساند و این فرد را دستگیر کند. البته این پایان کار نبود و تعداد دیگری از افراد ناشناس بامداد شنبه با سنگ پرانی به درب های پنجره این خوابگاه موجب وحشت مجدد دانشجویان شدند.
حمله فرد مسلح به خوابگاه دختران در سراوان!
همین مسئله باعث که تعدادی از دانشجویان و همسران دانشجویان دختر که نزدیک به 400 نفر بودند، با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «خواستار امنیت هستیم»، «امنیت یعنی ... مرد مسلح در خوابگاه دختران در نیمه شب» و... در سطح دانشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را به عدم امنیت در خوابگاه اعلام کردند.
حمله فرد مسلح به خوابگاه دختران در سراوان!
بر اساس گزارش خبرگزاری ها، این تجمع با حضور دانشجویان در فرمانداری سراوان ادامه داشت، و فرماندار سراوان با حضور در جمع دانشجویان قول فراهم کردن امنیت این خوابگاه با انجام اقداماتی از جمله افزایش تردد گشت خودرو انتظامی در اطراف خوابگاه، افزایش ارتفاع نرده های حفاظ دیوارهای خوابگاه و متصل کردن برق به آن و همچنین نصب آژیری در خوابگاه که به صورت مستقیم به فرماندهی انتظامی شهرستان داده است. تاسیس خوابگاه در داخل دانشگاه و تکرار این نوع اتفاقات طی چند ماه گذشته از جمله مواردی بوده است که دانشجویان در این دیدار مطرح کردند.
حمله فرد مسلح به خوابگاه دختران در سراوان!
عصر ایران