منتخب مردم فومن و شفت در مجلس دهم:
۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ۰۹:۵۴ چاپ

به گزارش گیل خبر، حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری امروز در فومن با قدردانی از حسن اعتماد مردم حوزه انتخابیه فومن و شفت نسبت به وی، اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) مردم ولی نعمت ما هستند و حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق زیبای فرمایش امام (ره) و رهبری است که فرمودند «هر وقت مردم در صحنه باشند راه دشمنان بسته خواهد شد».

وی فومن و شفت را دارای سابقه درخشان در پرورش عالمان دینی دانست و تصریح کرد: گل سر سبد این دیار حضرت آیت الله بهجت بوده که تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب درباره ایشان به خورشید فقه و فقاهت است.

منتخب اصلاح طلب مردم فومن و شفت در مجلس دهم حفظ دیدگان مردم نسبت به روحانیت را مهم ترین هدف خواند و گفت: تلاش ما حفظ دیدگاه مردم نسبت به جایگاه روحانیت در مجلس است.

وی به محبوبیت پدر شهیدش در فومن اشاره کرد و یادآور شد: رفتار عملی پدرم در بین مردم ملموس بود و همواره خدمت به خلق را عبادت خدا می دانست و بنده نیز در تلاش هستم تا با پیروی از روحیات معنوی پدر خاطره بسیار خوب در زمینه خدمت برای مردم به یادگار بگذارم.

افتخاری با اشاره به اینکه مشکلات فومن و شفت باید تقسیم بندی شوند، ادامه داد: بخشی از مشکلات شهرستانی است که به مدیران شهرستان برمی گردد و بخشی نیز توسط مسئولان استانی باید برطرف شود.

وی پیگیری اشتغال را از برنامه های مهم نمایندگان در مجلس دهم عنوان کرد و گفت: مشکلات مردم حوزه انتخابیه فومن و شفت استفاده نکردن از ظرفیت های موجود در زمینه های گردشگری و سرمایه گذاری است.

منتخب مردم فومن و شفت در مجلس دهم اضافه کرد: در فومن دو جایگاه شهرک ماسوله و قلعه رودخان و در شفت نیز دو جایگاه سیاحتی و زیارتی امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق داریم که می توان به راحتی از ظرفیت های گردشگری این مناطق برای ایجاد اشتغال جوانان استفاده کرد.

وی مهم ترین مشکلات مناطق گردشگری امامزادگان در شفت را نبود جاده مناسب برای ورود به آنها ذکر کرد و گفت: تلاش ما برطرف کردن مشکلات در بخش های مختلف از جمله اقتصادی، کشاورزی و ... است.

افتخاری رفع موانع از سر راه کارگران را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: از تجارب تمام دوستان برای برطرف شدن مشکلات کارگری کمک می گیریم.

وی با تصریح بر اینکه در مجلس دهم فضای همدلی بیشتری برای ایجاد عدالت و تأمین امورات مردم فراهم می کنیم، خاطرنشان کرد: مجلس دهم می تواند برنامه هایی در راستای برطرف کردن مشکلات عموم مردم به ویژه کارگران داشته باشد و با اهداف دولت یکی شود.

فارس