سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان:
۱۳۹۴/۱۲/۰۴ ۰۵:۵۱ چاپ

به گزارش گیل خبر، نظرعلی علیزاده با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات از اهداف شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان است، اظهار کرد: ائتلاف مذکور تعامل با داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به فهرست مشترک را پیگیری می کند.

وی به وجود 11 حوزه انتخابیه با 13 نماینده در گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون 9 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف استان مشخص شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه عباس صفایی گزینه این ائتلاف در شهرستان رودبار است، تصریح کرد: خلیل بهروزی فر در حوزه انتخابیه فومن و شفت، گل آقا پورعباس از شهرستان لنگرود و ذبیح الله نیک فر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل معرفی شدند.

علیزاده از معرفی اسدالله عباسی به عنوان گزینه شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در حوزه انتخابیه رودسر و املش خبر داد و بیان کرد: محمود شکری در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال مشخص شده است.

وی به معرفی سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: سید ولی الله عظمتی، جبار کوچکی نژاد و سید علی آقازاده گزینه های ائتلاف اصولگرایان گیلان در شهرستان رشت هستند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان به انصراف برخی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به نفع داوطلبان شورای ائتلاف اصولگرایان در شهرستان های مختلف اشاره کرد و افزود: انصراف داوطلبان مذکور قابل قدردانی است.

فارس