آیت الله رمضانی:
۱۳۹۴/۱۲/۰۱ ۰۹:۱۲ چاپ

به گزارش گیل خبر، آیت الله رضا رمضانی عصر دیروز در جمع مردم شهر رستم آباد با اشاره به اینکه توجه به خلق خدا در عدالت تجلی پیدا می کند، اظهار کرد: عدالت باید به معنای دقیق کلمه در جامعه پیاده شود.

وی ملت ایران را وفادارترین و بهترین مردم در جهان عنوان کرد و افزود: پاک ترین خون ها برای استقرار و تداوم جمهوری اسلامی ریخته شده و مسئولان باید در روش زندگی همگام با مردم باشند.

داوطلب نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی برای تمام دوران است، تصریح کرد: گیلان به لحاظ نیروی انسانی و دیگر منابع از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است.

رمضانی، خواستار توزیع عادلانه اعتبارات توسط دولت و مجلس در کشور شد و بیان کرد: 13 نماینده گیلان در مجلس شورای اسلامی با همدلی و هماهنگی فرصت طلایی خدمت رسانی به مردم را قدر بدانند و دنبال سهم خواهی نباشند.

وی به نهادینه کردن اسلام توسط امام (ره) در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز مقام معظم رهبری مسیر امام (ره) را به خوبی ادامه می دهد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به توسعه مدیریت مقام معظم رهبری در جهان، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان مصلح دینی در دنیا مطرح است.

رمضانی به تلاش دشمنان برای نفوذ در نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: برخی کشورها با نفوذ دشمن وابسته شدند و اکنون دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در کشور هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر نفوذ دشمنان ایستادگی کرده است، اظهار کرد: ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در متن جامعه جهانی حضور دارد.

فارس