در این گزارش آمده است : این بازرسی ها بر موضوعاتی از قبیل بررسی نحوه صدور ضمانت ها و چگونگی اعتبارسنجی و اخذ تضامین و نحوه انتقال مبلغ ضمانت های پرداخت شده به سرفصل مطالبات و انجام اقدامات قانونی جهت وصول و ... متمرکز خواهد شد. در پایان آمده است : شهروندان محترم گیلانی و کلیه کارکنان دستگاه های اجرائی می توانند گزارشات و یا تخلفات احتمالی را تا تاریخ 15/06/1393 به صورت حضوری به دفتر هیأت واقع در بلوار شهید انصاری – مدیریت امور شعب بانک ملّی استان گیلان و یا از طریق سامانه ملّی رسیدگی به شکایات و اعلامات به آدرس اینترنتی www.shekayat.bazrasi.ir و یا به وسیله تلفن گویای 136 منعکس نمایند.