آیت الله سید علی حسینی اشکوری:
۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ۰۵:۵۳ چاپ
به گزارش گیل خبر، آیت الله سید علی حسینی اشکوری شنبه شب در دیدار با جمعی از طلاب استان گیلان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: طلب عاقبت به خیری برای تلاش پرستاران و خانواده های رزمندگان از خداوند متعال دارم.

وی به نقش موثر روحانیت بین مردم اشاره کرد و افزود: روحانی باید بین مردم تاثیرگذار و محبوب باشد.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اهمیت تربیت روحانیت، بیان کرد: علمأ و بزرگان باید تدبیری بیندیشند و طلاب را طوری تربیت کنند تا بتوانند در جامعه عزیز باشند.

حسینی اشکوری ملت ایران را پیرو ولایت خواند و تصریح کرد: مردم ایران به ویژه گیلانی ها قدردان تلاش مقام معظم رهبری هستند.

وی به تلاش دشمن در از بین بردن وحدت مسلمانان اشاره کرد و گفت: دشمنان برای تخریب وحدت بین مسلمانان از روش های مختلفی استفاده می کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: داوطلبان برای رقابت با همدیگر از ابزار تهمت و بی حرمتی استفاده نکنند و حافظ درجه و مقام خود باشند.

حسینی اشکوری به رد صلاحیت شدگان اشاره کرد و یادآور شد: نسبت به آنها که رد صلاحیت شدند نباید بی احترامی شود.

وی با بیان اینکه عزت روحانیت بین مردم ناشی از تلاش امام (ره) است، اظهار کرد: عزت روحانیون توسط خداوند متعال به وسیله امام (ره) تحقق پیدا کرده، باید قدر این موهبت را بدانیم و در ادامه این مسیر همراه مقام معظم رهبری باشیم.

استاد حوزه علمیه قم به برخی بی مهری ها نسبت به روحانیت اشاره کرد و افزود: حضور روحانیون بین مردم بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

فارس