به گزارش گیل خبر، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص شعار حسن روحانی در ایام انتخابات مبنی بر عزت بخشیدن به پاسپورت ایرانی و منظور وی از این شعار، اظهار داشت: متاسفانه بعضی از رفتارهای تنش زا در دولت های گذشته موجبات کاهش سطح اجتماعی ایرانیان در جهان شده بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقامات عالی کشور تنش هایی را که با برخی از کشورها ایجاد می کردند سبب می شد تا یک خصومت بدون جنگ با سایر کشورها ایجاد شود که می توان آن را جنگ سرد نامید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت گذشته سیاست دشمن تراشی پیگیری می شد، ادامه داد: دولت آقای روحانی در حال حاضر به دنبال برقراری روابط دوستانه با سایر کشورها است.

جعفرزاده این آبادی با اشاره به اینکه سیاست های دولت فعلی نتیجه روابط محترمانه سایر کشورها در قبال مردم ایران است، گفت: دیپلماسی دولت آقای روحانی ضمن  حفظ عزتمندی مردم با سایر کشورها روابط خود را پیگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه دولت در عزت بخشیدن به پاسپورت ایرانی موفق بوده است، افزود: پس از روی کار آمدن دولت فعلی به کشورهایی که به مردم ما احترام می گذارند و به منافع ملی کشور خسارتی را وارد نمی کنند، روابط متقابلا حسنه ای را در پیش می گیریم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه ارزیابی از استراتژی سیاست خارجی دولت خوب است، اظهار داشت: وقتی مردم ایران به مسافرت خارجی می روند تغییر محسوسی را در برخورد با ایرانی ها مشاهده می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته چون در عرصه سیاست خارجی مرتب فحاشی ، بددهنی و درگیری با تمام دنیا صورت می گرفت، جنگ سردی به وجود آمده بود که الان کاهش یافته است.

خانه ملت