پس ازانتخابی بازیهای آسیایی کره:
۱۳۹۳/۰۵/۱۳ ۲۳:۰۸ چاپ
به گزارش گیل خبر، در دومین روز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امروز در سالن شهید کبکانیان تهران و در حضور کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا سمندر رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته ، سعیدحسنی پور ازگیلان دروزن منهای 75کیلوگرم توانست حریفان خودرادردودیداربانتایج 3بریک و7بر2 شکست دهد ودر دیدارسوم با تساوی مقابل بهمن عسگری به عنوان نفربرگزیده برای شرکت دربازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی انتخاب شود.
 
در وزن منهای 60 کیلوگرم امیر مهدی زاده در مبارزه مقابل هامون درفشی پور با نتایج 3 بر 2، 5 بر 3 و 5 بر یک به برتری رسید تا با توجه به یک برد روز گذشته خود به عنوان نفر برتر این وزن معرفی شود. 

در وزن منهای 67 کیلوگرم، حسین سمندر سومین مبارزه خود مقابل سعید احمدی را با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به دلیل برتری در دو مبارزه روز گذشته اش در مجموع با 3 برد نفر برتر این وزن شد. 

در وزن منهای 84 کیلوگرم، علی فداکار مقابل ذبیح اله پورشیب 9 بر 4 به برتری رسید، علی فداکار موفق شد مهدی سلطانی را 4 بر صفر شکست دهد و نفر برتر این وزن انتخاب شود. در وزن به اضافه 84 کیلوگرم هم سجاد گنج زاده 7 بر صفر پیمان سلطانیان را برد و با توجه به پیروزی در دو مبارزه روز قبل کاراته کای برتر این وزن شد. 

گفتنی است کادر فنی تیم ملی در خصوص اوزان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی از میان نفرات برتر انتخابی تصمیم گیری خواهد کرد. 

سعیدحسنی پوردارنده چندین دوره قهرمانی کاراته جهان وآسیا در رده های سنی جوانان ، امیدها وبزرگسالان اهل رشت است .    /برنا