رئیس پلیس مواد مخدر گیلان خبر داد:
۱۳۹۴/۱۱/۰۴ ۱۳:۴۶ چاپ

به گزارش گیل خبر، احدالله احدی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت دو نفر قاچاقچی سابقه دار در تهیه مواد روانگردان از غرب کشور و توزیع آن در استان اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان موضوع مذکور را به طور ویژه پیگیری کرد.

وی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران اداره اطلاعات با تحقیقات نامحسوس پلیسی از انتقال مقدار قابل توجهی شیشه توسط دو قاچاقچی مذکور به گیلان اطلاع پیدا کردند.

احدی از مبارزه شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در گیلان خبر داد و تصریح کرد: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردمی در حوزه مواد مخدر است.

کشف محموله سیگار قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا نیز در جلسه مذکور گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی آستارا در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و این خودرو را متوقف کردند.

رحیم مهدی زاده افزود: ماموران انتظامی آستارا در بازرسی از خودروی مذکور 2 میلیون و 500 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند و دو سرنشین خودرو دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس است، خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف برگ های پیش بینی نتایج فوتبال در شفت

فرمانده انتظامی شفت نیز در جلسه انتظامی گیلان اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شفت در بازدید از یک واحد صنفی برنج فروشی 83 هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال را کشف کردند.

جواد پاک شریفی به دستگیری دو نفر به دلیل تکثیر و توزیع برگ پیش بینی نتایج فوتبال بین جوانان اشاره کرد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید براینکه پلیس با هر گونه هنجارشکنی و فعالیت های غیرقانونی اقتصادی و فرهنگی برخورد می کند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت های اقتصادی ناسالم و اعمال مغایر با ارزش های اجتماعی و دینی در جامعه موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

توقیف خودرو با 17 میلیون ریال خلافی در ماسال

فرمانده انتظامی ماسال نیز در جلسه مذکور گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ماسال هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی نیسان را به دلیل سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

وحید اصلانی به وجود خلافی 17 میلیون ریال راننده خودروی مذکور با استعلام از سیستم پلیس راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: راننده خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با رانندگان مزاحم انتظار مردم از پلیس است و تصریح کرد: پلیس با افرادی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را سلب کنند با قاطعیت برخورد می کند.

فارس