به گزارش گیل خبر،  با صدور احکام اعضای شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، توسط دبیرکل، نخستین جلسه رسمی شورای منطقه گیلان این حزب، صبح روز جمعه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۴ در رشت برگزار شد.
HR UIIP G در این جلسه، اعضای شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، مطابق اساس نامه، به انتخاب اعضای هیأت رییسه حزب در استان مبادرت کردند که بر این اساس، آقای مهندس محسن باقری چناری به عنوان رییس، آقای مهندس رضا صادقی به عنوان نایب رییس و آقای مهندس عبدالرضا ابراهیمی به عنوان دبیر حزب در استان گیلان انتخاب شدند. گفتنی است که آقایان محسن باقری چناری، محمد زالفی، پرویز شکوری، علی نقی جعفری، رضا صادقی، عبدالرضا ابراهیمی، فرشاد شریفی، محمد سعیدزاده، مانی زرشکی، محمد حسن پور و سرکار خانم زهرا بوذری، در تاریخ ۲۴ آذرماه ۱۳۹۴، از سوی دکتر علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، به عنوان اعضای شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منصوب شدند. در حکم این اعضا آمده است:
     
Ettehad e Mellat e Iran e Eslami - Hokm «با استعانت از خداوند متعال و بر اساس ماده ۲۵ اساسنامه و پس از تصویب هیأت احرایی، جنابعالی را که دارای شایستگی های لازم می باشید، به عنوان عضو شورای منطقه گیلان منصوب می کنم. امیدوارم که با رعایت کامل مرامنامه و در چارچوب اساسنامه حزب، همت خود را صرف اعتلا و گسترش حزب در آن منطقه نمایید. از خداوند منان توفیق شما را در ارایه چهره شایسته از فعالیت های حزب مسألت می نمایم». لازم به ذکر است که مراسم رسمی معارفه اعضای شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، به زودی و با حضور دبیرکل و برخی از اعضای شورای مرکزی حزب در رشت برگزار خواهد شد.
موج نو
۲۰۱۶۰۱۱۵_۱۱۴۶۰۲۲۰۱۶۰۱۱۵_۱۱۴۶۲۰