وی تلاش در کاهش و رفع موانع حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش را ضرورت دانست و تصریح کرد: یک مدیر ورزشی نباید تنها به ورزشکاران و انداختن دسته گل به گردن آنها بسنده کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش وجوانان، جذب خیران ورزش و برطرف شدن موانع موجود در فروش اماکن ورزشی که مصوبه دولت است را مهم دانست.

وی با تصریح بر اینکه در سال های آینده تمام اماکن ورزشی با دارا بودن سند مالکیت باید شرایط لازم را برای احداث و یا فروش به نفع ورزش و توسعه پایدار داشته باشند، خاطرنشان کرد: اکنون روند موجود اخذ سند اماکن ورزشی راضی کننده نیست.

خادم با اشاره به اینکه اصلاح و ترمیم ساختارهای مدیریتی ورزش استان ها از گستره وسیعی برخوردار است، یادآور شد: در زمینه اخذ سند اماکن ورزشی باید مدیریت صحیح صورت گیرد.

وی با ابراز گلایه از ضعف ساختاری مدیریت اماکن ورزشی، تصریح کرد: با وجود قانون تاکنون نتوانسته ایم حتی یک متر از اموال و اماکن ورزشی را به نفع بخش خصوصی به فروش برسانیم.

این مسئول گفت: بخشی از اماکن ورزشی نیمه تمام از مسیر کلنگ های سیاسی و یا شتابزدگی در راستای تأمین نیازهای جامعه بوده و باید به هر تدبیری که شده این ابنیه ها را برای استفاده مردم آماده بهره برداری کنیم.

وی، گیلان را استانی توانمند و فراتر از وضعیت کنونی خواند و خاطرنشان کرد: برپایی جلسات استانی محلی برای بازیابی و شناخت بیشتر تنگناهای ورزشی است و چنین استانی سرسبز، بزرگ و باستانی و با فرهنگ متعالی باید در سایه همدلی، همراهی و همفکری در کنار نقد سازنده و راهبردی به فردایی بهتر بیندیشد.

به گزارش فارس، امیررضا خادم در ادامه سفر سه روزه خود به گیلان با استاندار و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار برگزار می کند.