فرمانده انتظامی گیلان:
۱۳۹۴/۱۰/۱۵ ۱۲:۱۹ چاپ

به گزارش گیل خبر، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جمع سازمان های مردم نهاد استان تشکیل این نهادهای مردمی را در راستای همکاری مطلوب و رسیدن به حقوق شهروندی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد برای تسریع در عدالت اجتماعی نقش دارند، افزود: سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند برای همکاری مطلوب و رسیدن به حقوق شهروندی و تسریع بخش تحقق عدالت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی گیلان تلاش تشکل های مردم نهاد را بدون چشم داشت و در راستای مصالح جامعه و نظام مقدس عنوان کرد و گفت: پلیس باید از تشکل های مردم نهاد استفاده خوبی در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم داشته باشد.

وی استفاده تمام دستگاه های حاکمیتی از وجود سازمان های مردم نهاد را موجب برطرف شدن مشکلات دانست و تصریح کرد: با توجه به توانایی ها، دانش و آگاهی، تقسیم کار و تفکیک وظایف موجب ریشه کنی آسیب های اجتماعی می شود.

میرحیدری عدم ترسیم خوب روابط با دستگاه های دولتی را از مشکلات تشکل های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارتباط معنادار و هدفمند تشکل های مردم نهاد با پلیس های تخصصی موثر است.

وی سیاست زدگی را یکی از خطراتی دانست که تمام نهادها را تهدید می کند و افزود: نظام ما از مشارکت مردم شکل گرفته است.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه اعتیاد را یکی از تهدیدات و آسیب هایی دانست که موجب دغدغه خاطر و حتی یأس مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس از هر فرصتی برای پیشگیری از جرایم و آسیب های موجود در جامعه استفاده می کند، خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان های مردم نهاد باید آسیب ها و مشکلات موجود را به پلیس منعکس کنند.

فارس