رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:
۱۳۹۴/۱۰/۰۶ ۰۷:۴۵ چاپ

به گزارش گیل خبر، حجت الاسلام مجتبی اشجری صبح امروز در نشست گرامیداشت حماسه 9 دی، عامل اصلی فتنه 88 را پناه جویی به دشمنان نظام اسلامی و قانون گریزی سران فتنه و سکوت خواص بی بصیرت دانست.

وی اظهار کرد: اکنون در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی پیروی از فرمایش های مقام عظمای ولایت، احترام به قانون و حرمت آرای مردم باید در گفتار و رفتار عملی و نظری داوطلبان انتخابات و هواداران آنها آشکار باشد تا شاهد رویش علف های هرز سیاسی در میدان گاه فرصت طلبان بی بصیرت نباشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حافظه تاریخی مردم ایران آن قدر کوتاه نیست که با تصویرسازی های غلط از کارنامه مردودی فتنه گران چشم پوشی کنند، تصریح کرد: در یوم الله سال 88 شاهد بودیم ملت مسلمان ایران اهانت و گستاخی را برنتافت و به صیانت از جمهوریت نظام اسلامی بپا خاست تا پیامی برای کسانی که رابطه امام و امت را نفهمیده اند، باشد.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 مدعیان به اصطلاح دموکراسی با گستاخی کامل در برابر جمهوریت و آرای حقیقی مردم و مدعیان قانونگرایی در مقابل قانون قد علم کرده بودند و با حرمت شکنی حریم عاشورا و شعائر مذهبی در برابر حق ایستادند و به مقدسات مردم خداجو و  ولایت مدار حمله ور شدند.

اشجری برگزاری بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی را به عنوان چراغی راهنما و حرکتی بصیرت آفرین دانست و خاطرنشان کرد: این مراسم روز سه شنبه 8 دی همزمان با ولادت نبی گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) در میدان شهدای ذهاب با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی دادستان کل کشور برگزار می شود و مردم حضوری فعال داشته باشند.

فارس