دفاع کوچکی نژاد از کوچک زاده؛
۱۳۹۴/۰۹/۲۶ ۰۷:۲۵ چاپ

به گزارش گیل خبر، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گوئی در پاسخ یه سوالی درباره موضع اخیر رهبری املشی نماینده رودسر و املش درباره سوریه گفت: آقای رهیری اشتباه کرد، به خودش هم گفتم. مردم سوریه خودشان به اسد رای دادند، این کشورهای بیگانه هستند که رای مردم سوریه را نادیده میگیرند و از تروریست حمایت میکنند.

نماینده مردم رشت در ادامه با اشاره به کشمکش اخیر میان آقایان کوچک زاده و جعفرزاده گفت: بنده خودم معتقدم رفتارهای آقای کوچک زاده انتقاداتی دارد، اما آقای کوچک زاده انسان آزاده ای هستند و جلوی آزادی و آزادگی انسان ها را نباید گرفت. همین حالا هم اکثریت مجلس طرفدار ایشان هستند و سعی میکنند استعفایش را پس بگیرند. اما متاسفانه بعضی ها زیادی از حد مدافع حقوق دولت هستند. اسم خودشان را هم معتدل میگذارند!

کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به آرایش سیاسی احتمالی مجلس آینده گفت: مجلس بعدی مجلس جمهوری اسلامی با متن اصولگرایی خواهد بود. اصولگرایی که دنیا را به وحشت انداخته است. و بنده هم با عنوان اصولگرا خواهم آمد.

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور نامزدها در انتخابات پیش رو گفت: بنده هرقدر انتخابات شفاف تر و پرشور تر باشد بیشتر استقبال میکنم و خودم معتقدم که مردم دقتشان بیشتر از همه است و خوب تر از دیگران تشخیص میدهند. و من نتیجه هرچه که باشد را میپذیرم.

نماینده رشت در ادامه گفت: چند شب پیش با سران اصولگرایی جلساتی داشتیم و به یک تیم ۲۰ نفره رسیدیم ( تیمی متشکل از اصولگرایان، جبهه پایداری، رهروان و…) که وحدت مارا تضمین خواهد کرد.

کوچکی نژاد با اشاره به عملکرد هیات دولت گفت: بنده موافق استیضاح وزیران راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و علی الخصوص وزیر ارشاد هستم و بودم. بروید از آنها که مخالف استیضاح این ها بودند بپرسید. من مجلس قبلی را موفق تر میدانم. متاسفانه این مجلس خیلی موافق دولت است، البته همسویی با دولت خوب است.

وی در پایان با اشاره به جمع بندی برجام در یک ربع در مجلس گفت: من خودم موافق کلیات بودم. اما در مورد جزئیات مخالفت هایی داشتم اما متاسفانه رئیس مجلس تخلف کردند و پرونده را به کمیسیون امنیت ملی برد، جایی که خودش و دولت تسلط کامل دارند.

8دی نیوز