نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:
۱۳۹۴/۰۹/۲۵ ۱۱:۴۴ چاپ

به گزارش گیل خبر، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در پساتوافق و پساتحریم،گفت: تغییر و بهبود شرایط کشور مرتبط با رفع تحریم ها نیست؛زیرا ما همیشه باید در راستای رونق اقتصادی با توجه به دشمنان موجود باشیم.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی،با برشمردن مزیت ها و ظرفیت های موجود کشور،تصریح کرد: ایران معیارهای بسیاری برای حرکت به سمت و سوی پیشرفت و تعالی دارد و نباید بهبود اوضاع را معطوف به پساتوافق کند.

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها منوط به تحریم نیست

این نماینده مردم درمجلس نهم،با تاکید براینکه جدی گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را از هر نوع تکانه ای مصون می دارد، افزود: منظور رهبر انقلاب از اقتصاد مقاومتی تنها تحریم نبوده بلکه هر نوع اتفاق دیگری از جمله جنگ نیز اهمیت فرمایش ایشان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه آثار اقتصادمقاومتی می تواند تمامی کشورهای پیشرفته دنیا را غافلگیر کند،تصریح کرد: در پساتحریم ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی با توجه به ظرفیت های موجود کشور برای اداره آن دوچندان می شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید براینکه افزایش صادرات غیرنفتی درنتیجه گسترش روابط با کشورهای دیگر باید مدنظر باشد،افزود: توجه به بهبود اقتصادی کشور باید فارغ از موضوع برجام مرکز توجه باشد.

اقتصاد کشور ما باید دربرابر تمامی تکانه ها مقاوم باشد

این نماینده مردم درمجلس نهم،با بیان اینکه اقتصاد کشور ما باید در برابر تمامی تکانه ها مقاوم باشد،گفت: نباید با رفع تحریم ها مقاومت اقتصادی کشور را در نتیجه معاملات بین اللملی کاهش دهیم.

وی ادامه داد:با گسترش روابط و سرازیر شدن پول به اقتصاد کشور باید مدیریت صحیحی دنبال شود تا از هرز رفتن منابع جلوگیری کند.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: با رفع تحریم ها در پساتوافق ایران باید با کمک اقتصاد مقاومتی به رشد چشمگیری نائل آید.