مجموعه عروسکی و نمایشی کودکانه «بگم و نگم» کاری از شرکت فیلم سازی الفبا آستانه اشرفیه به کارگردانی علیرضا محزون و با حضور عمه خورشید و عروسکهای محبوب بگم و نگم در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، برای نخستین بار در گیلان مجموعه عروسکی و نمایشی کودکانه «بگم و نگم » به کوشش شرکت فیلم سازی الفبا با حضور عمه خورشید و عروسک های محبوب بگم و نگم  در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

  عوامل این مجموعه عبارت اند از:عیرضامحزون(طراح و کارگردان و مدیر مسئول شرکت فیلمسازی الفبا)، سارا خیرخواه(عمه خورشید)، سحرنوایی، شیرین محسنی و علیرضا محزون(صدا پیشه)، زهرا کریمی، سپیده آذر ، بهناز رضایی و جواد عبدی( عروسک گردان)، حسام کنفی(تدوینگر)، نیما دانش فر و محمد سلمانی نژاد(گروه فیلمبرداری).

این مجموعه شاد نمایشی با هدف ایجاد سرگرمی و ارائه نکات آموزشی و تربیتی برای کودکان تهیه گردیده و از معدود آثار مجموعه عروسکی تولید شده در شبکه خانگی می باشد و به صورت مجازی از طریق سامانه پیامکی 1000555888 به فروش می رسد و به زودی در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی استان گیلان نیز در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.