قابل توجه معاونین عمرانی و سیاسی استانداری گیلان؛
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۱۳:۵۲ چاپ
عبداللهی

گیل خبر/ سرویس استانی: از حواشی جالب روز شوراها در استان گیلان پیام های تبریکی بود که به نقل از دو مدعی ریاست شورا در استان گیلان در رسانه ها منتشر شده است. سایت گیلانشهر پیام تبریک حامد عبداللهی به عنوان رئیس شورای استان گیلان منتشر کرده و در سوی دیگر سایت حرف تازه پیام علیرضا غفاری را به عنوان رئیس این شورا به نقل از کانال اطلاع رسانی آن بازنشر داده است.

از آبان سال گذشته ماجرای انتخاب رئیس شورای استان گیلان حواشی فراوانی را ایجاد کرد و ظاهرا از آن تاریخ به بعد هنوز جلسه ای با حضور همه اعضا تشکیل نشده است که ما مقام ریاست شورای استان را در مقام رسمی مشاهده کنیم. باید از مقامات عالی استانداری به ویژه معاونین عمرانی و سیاسی آن پرسید که بعد از گذشت بیش از شش ماه از پایان کار هیات رئیسه قبلی نباید به این مساله ورود کنند تا مردم گیلان بدانند کدام فرد در راس هیات رئیسه این شورا قرار دارد؟چگونه می شود در چنین شورایی به عنوان بالاترین نهاد شورایی استان دو نفر بیش از 6 ماه ادعا کنند که ریاست آن را برعهده دارند و کسی مساله را بررسی نکند و پیگیر برگزاری جلسات آن نباشد؟

 

شاید مقامات دولتی قصد دارند با بی اعتنایی بگویند که این شورا اهمیت چندانی ندارد . بدین ترتیب پس چرا برای آن دفتر و دستک در خود استانداری گیلان ایجاد شده است؟ بهتر است این مقامات به جای این که در مورد روز شوراها و اهمیت آن صحبت کنند در مورد این مسائل بدیهی توضیح دهند که شاهد آن نباشیم هر پایگاه خبری یک نفر را به عنوان رئیس آن بشناسد و اعضا نیز با رئیس مورد علاقه خود جلسه می گذارند. ادامه چنین روندی جز بدین معنی است که به طور کل اصلا شورایی به نام شورای استان گیلان وجود ندارد و تنها برای پیام های تبریک و تسلیت تشکیل شده است؟