گیل خبر/ سرویس سیاسی: هرچه به انتخابات مجلس نزدیک تر می شویم عملکرد نمایندگان مجلس بیشتر مورد ارزیابی افکار عمومی قرار می گیرد و بسیاری دوست دارند بدانند که این نمایندگان در طول چهارسال گذشته چه اقداماتی انجام داده اند. البته نمایندگانی نیز هستند که به بسیاری از ابهامات و شائبات مختلفی که در مورد آن ها شنیده می شود پاسخ نداده اند.


مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود از جمله افرادی است که در طول دوران نمایندگی ابهامات و سوالاتی در مورد وی منتشر شده بود، پست های متنوعی که بستگان وی در برهه های زمانی مختلف بدست می اورند همیشه مورد پرسش افکار عمومی قرار می گیرد. در این زمینه شاید نحوه پاسخگوئی نماینده لنگرود بر این منوال بوده است که همیشه مخالف حضور منسوبین خود در چنین پست هایی است، اما با همه این حرفها بازهم شاهد ادامه چنین انتصاباتی هستیم. به طور مثال مدتی پیش یکی دیگر از برادران نماینده لنگرود به سمت شهردار کیاشهر منصوب شد که حتی نحوه انتخاب وی نیز با مخالفت هیات تطبیق همراه بود. البته ممکن است عده ای بگویند برادر نماینده به واسطه شایستگی خود شهردار کیاشهر شده است.

آقای لاهوتی در پاسخ به برخی از این سوالات سطح خانواده خود را بالاتر از این حرف ها نیز می داند بگونه ای که زمانی در مورد شهردار شدن پسرش در چاف و چمخاله گفته بود: «: شورای شهر ایشان را در گزینه‌ها آورده است، بنده خودم به ایشان توصیه کردم که این سمت را نپذیرد؛ حتی گفتم اگر آنها هم مصوب کردند، تو نپذیر و حد و اندازه ایشان خیلی بالاتر از این قضایاست!» هرچند که بعد از انتخاب وی در پاسخ، از رسانه ها درخواست کرد که دنبال افراد کله گنده بروند و کاری به شهردار شهر کوچکی چون چمخاله نداشته باشند! البته چندی قبل بود که یکی از رسانه های پربازدید استان سوالاتی را از نماینده لنگرود مطرح کرد که «ایشان حتی در مورد یکی دیگر از فرزندانش که دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته عمران و مشاور ارشد فرمانداری لنگرود است اشاره ای نمی کند». البته شاید اینبار نیز سطح یک دانشجو را از مشاور فرمانداری بالاتر می دانند!
باید دید که اگر روزی از قضای روزگار مهرداد لاهوتی در سمت نماینده حوزه لنگرود نباشد آیا باز هم بستگان وی می توانند همین پست ها را بدست آورند؟