وزیر اقتصاد:
ساعت کاری ادارات تغییر می کند
24 بهمن 02

 گیل خبر/ به نقل از اقتصاد آنلاین؛ احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر رسمی ساعت کشور نداریم؛ اما برنامه تغییر ساعت ادارات به نحوی که در مساله برق مشکل نداشته باشیم، وجود دارد.

خاندوزی افزود: بررسی‌های وزارت نیرو ...

ساعت کاری ادارات از شنبه هفته آینده ( ۱۸ شهریور ماه ) به حالت قبل برمی‌گردد و بر اساس  تصویب نامه هیئت وزیران در زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا ، میثم لطیفی - رئیس سازمان اداری و استخدامی ...

گیل خبر/ سرویس اجتماعی- با تصمیمی خلق الساعه و بدون اطلاع رسانی قبلی، با ابلاغیه استانداری به بهانه گرمای هوا، ادارات در گیلان امروز در ساعت 12 به کار خود پایان دادند.

در حالی که از هفته گذشته، پیش بینی‌های هواشناسی ...

ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت ۶ تغییر کرده بود به روال عادی باز می‌گردد اما پایان کار کارمندان همان ساعت ۱۴:۴۵ خواهد بود و ۴۴ ساعت مابه التفاوت در قالب دورکاری ...

ذاکر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص تغییر ساعات کار ادارات گفت: مجلس ساعت کاری را به دولت واگذار کرد تا آن را مدیریت کند؛ اما مدیریت فعلی سازمان استخدامی بر خلاف سیاست های کلی رهبری در خصوص نظام اداری ...

گیل خبر/ با آغاز اجرای طرح مدیریت مصرف برق دستگاه‌های اجرایی در گیلان، ساعت کاری ادارات از ۱۶ خرداد تا نیمه‌ی شهریور امسال از ساعت ۶ صبح تا ۱ ظهر تعیین شد.

واکنش ها به این طرح، از گلایه در خصوص ...

سخنگوی دولت ساعت کاری مدارس، ادارت، بانک‌ها و ادارات ستادی در سال آینده را اعلام کرد.گیل خبر/ به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏با تصویب هیئت دولت، از سال آینده آغاز به‌ کار مدارس ...

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: موضوع کاهش ساعت کاری ادارات را با توجه به گسترش دولت الکترونیک و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها، در مجلس بررسی می‌کنیم.گیل خبر/ به نقل از فارس:حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ...