تارنمای «بیزنس اینسایدر» بامداد جمعه گزارش داد که به رغم درخواست‌های فزاینده برای فعال کردن متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا و برکناری دونالد ترامپ از ریاست جمهوری، مایک پنس معاون رئیس جمهوری با این اقدام مخالف است.

گیل خبر/ به گزارش ...

معترضان حامی ترامپ با حمله به ساختمان کنگره آمریکا، آن را تسخیر کردند اما در نهایت با دخالت گارد ملی، از ساختمان خارج شدند. ۴ نفر از جمله یک زن در این حادثه کشته شد.

گیل خبر/ به گزارش خبرگزاری های ...

وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیشنهاد کرده که مایک پنس معاون رئیس جمهوری به اتهام خیانت به علت خودداری از پذیرش دادنامه ای که به وی اختیار تغییر نتیجه انتخابات اخیر را می داد، دستگیر و تیرباران شود.

گیل خبر/ ایرنا ...

وکلای لویی گومرت، نماینده تگزاس و ۱۱ نماینده دیگر جمهوری‌خواه از ایالت آریزونا در درخواست رسمی که تنظیم کرده‌اند، گفتند معاون رئیس جمهور در حال کناره‌گیری کشورشان درخواست آنها برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر را رد کرده ...

روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد: ترامپ به دنبال حمله نظامی به ایران بود اما مشاورانش مانع شدند.گیل خبر/ به نقل از عصر ایران؛ روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد: ترامپ به دنبال حمله نظامی به ایران بود اما مشاورانش مانع شدند.

پس ...

مناظره معاونان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با محوریت مسائلی چون همه‌گیری کرونا، اقتصاد، سیاست‌های زیست‌محیطی، تبعیض نژادی و سیاست خارجی برگزار شد.

گیل خبر/ به گزارش ایلنا، مناظره «مایک پنس» و «کامالا هریس» معاونان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به میزبانی «سوزان ...