آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان ، در یک هفته گذشته تقریبا ثابت است .

گیل خبر/ به نقل از صداوسیما؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با بیان اینکه مدتی است نمودار کرونا در گیلان متوقف ...

از جریمه های اعمال شده در دوران کرونایی پولی به پلیس تعلق نگرفته است؛برخورد با تخلف شیشه‌های دودی غیرمتعارف با قوت ادامه خواهد داشت.

گیل خبر/ رئیس پلیس راهور استان گیلان: از جریمه های اعمال شده در دوران کرونایی پولی به ...

۳۹ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند .

گیل خبر/ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون ...

روزهای سیاه گیلان تمامی ندارد؛
41 فوتی و 2061 بستری کرونایی در شبانه روز گذشته
28 مرداد 00

۴۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا در گیلان جان خود را از دست دادند.

گیل خبر/ به گزارش صدا و سیما؛ براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۴۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر بیماری کرونا در گیلان ...

از مسیر فرعی تا دزدیدن پلاک؛
تلاش خستگی ناپذیر مسافران برای ورود به گیلان!
25 مرداد 00

گیل خبر/ به نظر می‎‌رسد حتی انسداد راه‌های اصلی ورودی استان نیز نتوانسته است به طور کامل از ورود مسافران به گیلان جلوگیری کند و عده‌ای به هر شیوه و حربه‌ای تلاش می کنند خود را به داخل استان برسانند.

براساس گزارشات ...

با توجه به ورود 20 هزار خودروی غیربومی در 18 ساعت به استان؛
آیا استاندار گیلان با گل و شیرینی به استقبال مابقی مسافران خواهد رفت؟!
24 مرداد 00

گیل خبر/ پس از اعلام تعطیلی کشور از سوی ستاد ملی کرونا، براساس گزارشات واصله، از ساعت 16 روز گذشته تا ساعت 10 صبح امروز، نزدیک به 20 هزار خودرو با پلاک غیربومی وارد استان گیلان شده اند.

به نظر می‌رسد ...

37 کشته کرونایی فقط در یک روز؛
چه فاجعه ای باید رخ دهد تا گیلان تعطیل شود؟!
17 مرداد 00

گیل خبر/ وضعیت فاجعه‌بار و سیاه کرونا در گیلان هرروز حادتر و وخیم‌تر می‌شود.

طبق اعلام علوم پزشکی گیلان تنها در 24 ساعت اخیر، 37 نفر قربانی کرونا در گیلان شده اند، 37 خانواده عزادار عزیزشان شده اند.

آقای وزیر کشور، آقای ...

گیل خبر/ ح.ص*

*موسس و مسئول فنی یکی از داروخانه های استان

در پیک پنجم کرونا بسر می بریم و روزانه نزدیک به ۵۰۰ نفر از هموطنان و نزدیکان و همکاران ما جانشان را از دست میدهند اما هنوز عده ای از خواب ...

افتخار آفرینی مردم و مدیران استان؛
گیلان سراسر قرمز شد
15 مرداد 00

گیل خبر/ طبق آخرین رنگ‌بندی رسمی کرونا اعلام شده در سامانه ماسک، املش که تنها شهرستان نارنجی استان بود نیز به رنگ قرمز درآمد تا وضعیت کرونایی گیلان یکدست قرمز شود.

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسمات عروسی و... از ...

گیل خبر/ رسا رهامی

آقای استاندار گیلان با لبخندی بر لب در جلسات مختلف شرکت می‌کند و با خیالی آسوده به افتتاح طرح‌های بعضا نیمه تمام استان می‌پردازد در حالی که کرونا دلتا هرروز بیش از روز گذشته مردم گیلان را به ...

کابوس کرونا در گیلان؛       
مسئولین استان از خواب غفلت بیدار نمی شوند؟!
9 مرداد 00

 گیل خبر/ پیک پنجم کرونا در گیلان باعث شده تا هرروز شاهد بستری تعداد زیادی از مردم در بیمارستان ها و مراکز درمانی و افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در استان باشیم.

با بستری بیش از 262 بیمار جدید کرونایی ...

تاخت و تاز کرونا در گیلان؛
مردم گیلان قربانی انفعال استاندار و مقامات عالی استان
6 مرداد 00

گیل خبر/ کرونا در گیلان که تا چندی پیش روند آرام و ثابتی را طی می‌کرد، در پی تعطیلی 6 روزه پایتخت و هجوم مسافران به استان، افسار پاره کرده و هر روز شاهد افزایش شمار بیماران و چهاررقمی شدن ...

در پی تعطیلی 6 روزه پایتخت؛
کابوس هجوم مسافران در انتظار گیلان؟!
28 تیر 00

گیل خبر/ در پی شدت یافتن پیک پنجم کرونا در کشور و قرمز شدن اکثر نقاط، هیئت دولت تصمیم به تعطیلی 6 روزه تهران و البرز از از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده گرفت.

تجربه تلخ تعطیلی‌های پیشین که ...

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه آمار بستری های مبتلا به کووید ١٩ در این استان همچنان چهار رقمی است، گفت: هم اکنون یک هزار و ۴۴ مبتلا به این بیماری در بیمارستان ها بستری هستند.

گیل خبر/ به ...

به گفته دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به جز شهرستان رضوانشهر تمامی شهرستان‌های استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند.

گیل خبر/ به گزارش فارس، حسین قاسمی با اشاره به اینکه بیشتر شهر‌ها و ...

بیش از ۷۰۰بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

گیل خبر/ به گزارش صداوسیما؛ مدیر گروه بیماریهای مرکز بهداشت گیلان گفت:در 24ساعت گذشته، 140بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و در مراکز درمانی استان بستری شدند.

دکتر ...

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: افزایش بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها خطر بازگشت استان به وضعیت نارنجی را در پی دارد و گردشگران از سفر به این خطه خودداری کنند.

گیل خبر/ به گزارش ایرنا، آبتین حیدرزاده روز ...

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ رئیس بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان ۱۷ شهریور رشت گفت: با تلاش کادر درمانی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور رشت، کودک دو ساله مبتلا به کرونا، سلامتی خود را به دست آورد.

دکتر ...

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه عادی انگاری در زمینه کرونا بسیار خطرناک است، گفت: ۸۵ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری شدند.

گیل خبر/ به گزارش مهر، آبتین حیدرزاده عصر چهارشنبه در گفتگو با ...

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سه رقمی شدن دوباره بیماران کرونایی بستری در یک شبانه روز، گفت: ۱۰۱ بیمار جدید شناسایی و بستری شدند.

گیل خبر/ به گزارش مهر؛ آبتین حیدرزاده با اشاره به افزایش دوباره بیماران ...

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
شناسایی ۷۰ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۴۵۰ نفر بستری هستند
19 دی 99

رشت- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی و بستری ۷۰ بیمار کرونایی جدید در استان، گفت: در مجموع ۴۵۰ نفر بستری هستند.

گیل خبر/ به گزارش مهر، آبتین حیدرزاده ظهر جمعه در گفتگویی اظهار کرد: طی شبانه ...

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در حال حاضر ۱۰۵ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

گیل خبر/  آبتین حیدرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در حال حاضر 585 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان ...

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان عنوان کرد:
احتمال افزایش بستری های کرونایی گیلان تا ۱۰ روز آینده
31 خرداد 99

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، از افزایش درصد بیماران کرونایی بستری در استان طی دو هفته اخیر خبر داد و متذکر شد: حدود ۵۰ درصد بیماران کرونایی کاملا بدون علامت هستند.

گیل خبر/ دکتر آبتین حیدرزاده حدود ۵۰ درصد بیماران کرونایی ...