رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مطمئن هستیم که در تثبیت بازار بورس و کاهش قیمت ارز تداوم ایجاد خواهد شد.گیل خبر/ به گزارش مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مطمئن هستیم که در تثبیت بازار بورس و کاهش ...

در پایان معاملات این هفته بورس، شاخص کل بورس ۶٫۷ درصد دیگر افت کرد ولی در آخرین روز توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را پس بگیرد. آیا در هفته آینده روند مثبت روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت؟

گیل ...

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل فشار عرضه با افت ۱٫۵ درصدی از محدوده حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نیز نزول کرد، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

گیل خبر/ جو هیجانی بازار امروز ...

امروز فشار عرضه در نمادهای بزرگ بازار سهام ادامه داشت و شاخص کل ۳٫۵ درصد ریزش کرد و به محدود حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رسید. اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

گیل خبر/ جو هیجانی بازار سهام ...

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار با افت بیش از ۲٫۵ درصدی به یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد رسید، اما بازار روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

گیل خبر/ امروز بازار سهام روز پرعرضه‌ای را مخصوصا در ...

بازار سهام روز چهارشنبه متعادل بود و شاخص کل ۱٫۹۱ درصد رشد داشت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۰٫۱۴ درصد افزایش یافت. اما بورس فردا را چگونه می‌گذراند؟

گیل خبر/ بازار سهام روز چهارشنبه متعادل بود و شاخص کل 1.91 ...

بازار سهام پاییز را منفی شروع کرد و سهامداران همچنان ناامید از برگشت بازار سهام هستند. آیا ممکن است روند بازار سهام فردا تغییری کند؟

گیل خبر/ بازار سهام روز اول پاییز را منفی شروع کرد. شروع معاملات امروز ۲۴ هزار ...

امروز بازار سهام دوباره به کانال یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحدی برگشت و اکثر سهم‌های شاخص‌ساز روند نزولی داشتند، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

گیل خبر/ مهرداد رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار فردا گفت: ...

پیش بینی بورس فردا 29 شهریور 99؛
سیگنال های سیاسی جو بازار را مثبت کرده است
28 شهریور 99

در هفته‌ای که گذشت ارزش معاملات خرد افزایش داشت و بخش عمده این معاملات در گروه‌های فلزی، خودرویی و بانکی انجام شد، شاخص کل نیز در هفته اخیر تحت تاثیر معاملات همین سهم‌ها کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد ...

تهدید مکانیسم ماشه، اعمال تحریم‌های جدید آمریکا و افزایش نااطمینانی‌ها ناشی از شیوع کرونا در یک سو و اخبار با سیگنال مثبت مثل آزادسازی در عرضه ارز و عرضه اولیه یک میلیون تومانی در هفته بعد در سوی دیگر چشم‌انداز ...

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۳٫۵ درصد رشد کرد و شاخص به یک میلیون و ۶۶۵ هزار واحد رسید، اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

گیل خبر/ پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم در حالی فردا ...

پس از شروع حمایت‌ها از بازار سهام امروز شاخص کل ۱٫۸۳ درصد رشد داشت و حمایت‌ها امروز به نوعی همه‌گیر بود و برخی از شرکت‌های کوچک را نیز شامل شد، اما این روند برای تاثیر بلندمدت باید ادامه‌دار باشد. آیا ...

با وجود اینکه بازار سهام امروز شروعی سبز داشت اما با فشار عرضه روبه‌رو شد و ۵۵۰۰ واحد افت کرد. برخی معتقدند که حمایت‌ها و وعده‌های مجلس و شورای عالی بورس هنوز عملی نشده است. آیا حقوقی‌ها از بازار حمایت ...

قالیباف با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس:
به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود
23 شهریور 99

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی وضعیت بازار بورس در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت که به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز ...

در شروع معاملات امروز بازار سهام همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازار روندی مثبت داشت و بیش از ۱٫۵ درصد رشد کرد ولی شاخص هم‌وزن و ارزش معاملات روندی منفی داشتند. بازار سهام فردا چه می‌شود؟

گیل خبر/ باقر خادمی کارشناس بازار ...

احسان خاندوزی نماینده تهران در مجلس در توئیتی از جمع‌آوری امضا برای تهیه طرحی خبر داد که تأثیرات سوء آن خیلی زود بر بازار سرمایه مشاهده شد.گیل خبر/ به نقل از ایران، ادعای جمع‌آوری امضا برای طرح اخذ مالیات بر ...