گیل خبر/ فرزاد دلارام، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودسر و املش گفت: استان گیلان از استان های همجوار خود عقب مانده است.

از ظرفیت گردشگری رودسر و املش استفاده نکردیم

به عنوان یک جوان دهه شصتی صاحب تخصص و ...

گیل خبر/ مهندس فرزاد دلارام، کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودسر و املش گفت: کاندیداهای انتخابات باید پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشند.

افتخار از رزومه و سوابق خود دفاع می کنم

نظارت درستی بر عملکرد دولت وجود ندارد

یکی از مهمترین دلایل ...

گیل خبر/ مهندس فرزاد دلارام، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رودسر و املش گفت: مدیران اجرایی می‌توانند سیاست مداران موفقی شوند. با حرف و وعده های توخالی نمی توان مردم را فریب داد.

گیل خبر/ مهندس فرزاد دلارام، شهردار اسبق کلاچای، کاندیدای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودسر و املش با کد انتخاباتی 154 است.

بنده اعتقاد دارم فردی می‌تواند در مجلس موفق باشد که دارای تخصص، تجربه کاری و ...

گیل خبر/ فرزاد دلارام، شهردار اسبق کلاچای با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان‌های رودسر و املش گفت: ما متاسفانه نتوانسته‌ایم از نوار ساحلی شهرستان رودسر، از چابکسر و کلاچای گرفته تا مناطق کوهستانی اشکور با چشم ...

با متخلفین برخورد می شود؟
شروع زودهنگام کارناوال های انتخاباتی در گیلان!
26 دی 02

گیل خبر/ سرویس سیاسی- فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، از شروع تجمعات و کارناوال‌های انتخاباتی برخی داوطلبان انتخابات مجلس در شهرها و روستاهای گیلان حکایت دارد.

در همین زمینه، ویدیوی منسوب به یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه رودسر ...

انتخابات زیر رادار گیل خبر؛
نگاهی به ۵ مدعی اصلی انتخابات مجلس در رودسر و املش
23 آذر 02

گیل خبر/ سرویس سیاسی- با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، در گیل خبر به بررسی حوزه‌های انتخابیه گیلان و شاخص‌ترین داوطلبان در هر حوزه می‌پردازیم.

رودسر و املش با ۷۰ داوطلب تایید شده در هیات‌ اجرایی، بیشترین رقابت بر ...

پس از منتفی شدن حضور استاندار در انتخابات مجلس؛
آیا اسدالله عباسی برای نمایندگی رودسر و املش گزینه ای دارد؟
23 خرداد 02

گیل خبر/ سرویس سیاسی- در ماه‌های اخیر همواره بحث استعفای اسدالله عباسی، استاندار گیلان برای شرکت در انتخابات مجلس مطرح بود که در نهایت، مصاحبه شفاف وی مبنی بر عدم حضور در انتخابات، مهر پایانی بر این شایعات بود.

با این ...

حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان دیدار نمود.گیل خبر/ در دیدار حجت الاسلام محمد صفری نماینده شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با ...

گیل خبر/  سرویس استانی: دهیاران دهستان شوئیل و اشکور علیا از نماینده شهرستان های رودسر و املش بخاطر روشنایی تونل در اشکورات رحیم آباد تقدیر و تشکر کردند. 

تونلی که بارها اعلام خاموشی آن توسط رسانه ها موجب شد تا مورد پیگیری ...

گیل خبر/ سرویس سیاسی: روز پایانی تبلیغات کلاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حالی رو به پایان است که در حوزه انتخابیه رودسر و املش، چهار کاندیدا بیشترین شانس را برای پیروزی دارند. 

در زیر رزومه و سوابق این چهار کاندیدا را مشاهده ...

دکتر محمد باقر شیخی از کاندیداهای حوزه انتخابیه رودسر و املش کناره گیری خود را از ادامه کاندیداتوری انتخابات مجلس اعلام کرد.

گیل خبر/ متن بیانیه شیخی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف شهرستان های رودسر و املش
سلام ...

بیانیه شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان های رودسر و املش:
در انتخابات از کاندیدایی حمایت نمی کنیم
21 بهمن 98

گیل خبر/ شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان های رودسر و املش طی بیانیه ای اعلام کرد کاندیدایی برای انتخابات مجلس معرفی نخواهد کرد. 

در بیانیه این شورا آمده است:

 


به نام خدا
تا چه بازی رخ نماید، بیدقی خواهیم راند/ عرصه ...