سخنگوی قوه قضاییه می‌گوید تحقیقات پرونده هواپیمای اوکراینی تکمیل شده و شاید تا پایان ماه جاری به دادگاه ارسال شود.گیل خبر/ غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز که به صورت آنلاین برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت مصباح یزدی و تبریک ...

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در آبان ماه اولین دادگاه‌های مربوط به جرم سیاسی را شاهد خواهیم بود و این بیانگر این است که قوه قضائیه آمادگی رسیدگی موارد در چارچوب قوانین را دارد.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در ...

گیل خبر/ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم پدر رومینا اشرفی گفت: حکم صادر شده قابل تجدید نظر و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است و بعد از قطعیت رسیدگی دیوان عالی کشور مشخص ...

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با تداوم فعالیت دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی گفت: از فردا دادگاه‌ها به کار خود با برخی اصلاحات ادامه خواهند داد.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری ...

سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ در پیگیری مجدانه مراجع قضایی برای وصول مالیات بدهکاران عمده مالیاتی، بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان از مالیات‌های معوق با همکاری سازمان امور مالیاتی، واصل شد.

گیل خبر/ به نقل از  ایلنا، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه ...

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اخیرا ۵ مورد دستگیری در وزارت امور خارجه، صنایع و شرکت‌های قطعات و پشتیبانی کننده حوزه انرژی، وزارت دفاع و سازمان انرژی اتمی داشته‌ایم و در همین ایام دو نفر از جاسوسان حکم محکومیت قطعی گرفتند.

گیل ...

سخنگوی دستگاه قضا گفت: مدعی هستیم در هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران محکومان مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار نمی‌گیرند.گیل خبر/ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه گفت: مدعی هستیم در هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران محکومان ...

بنا به درخواست وکلای 4 محگوم پرونده 3 اعدامی حوادث آبان ماه، حکم آنان متوقف شد.

گیل خبر/ به نقل از فارس؛ امروز ۴ وکلای محکومان این پرونده در متنی نوشتند: با توجه به اظهارات سخنگوی قوه قضائیه در خصوص احتمال پذیرش ...

محمد عزیزی نماینده سابق مجلس و یکی از متهمان پرونده فساد در حوزه خودرو بازداشت شد.گیل خبر/ به گزارش خبرگزاری تسنیم محمد عزیزی نماینده سابق مجلس و یکی از متهمان پرونده فساد در حوزه خودرو شب گذشته با حکم مرجع قضائی ...

سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم اعدام برای دو نفر از متهمان پرونده شرکت سایپا خبر داد و گفت: در همین زمینه مهدی جمالی مدیرعامل سابق سایپا به ۷ سال حبس محکوم شده است.
گیل خبر/ به نقل از تسنیم غلامحسین ...

سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت علی محرر رئیس وقت سازمان چای کشور به اتهام اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع گسترده اموال دولتی خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از تسنیم،غلامحسین اسماعیلی در ادامه بیست و پنجمین نشست خبری خود ...

در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه مطرح شد؛
اعلام محکومیت ۳ مفسد اقتصادی/ پاسخ به ادعای گزارشگر ویژه سازمان ملل
2 اردیبهشت 99

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری صبح امروز(سه شنبه) خود که بصورت مجازی برگزار شد تازه‌ترین اخبار قضایی و مواضع قوه قضاییه را تشریح و به سوال خبرنگاران در موضوعات مختلف پاسخ گفت.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در ...

سخنگوی قوه قضاییه درباره جزییات عفو نوروزی اخیر گفت: برآورد اولیه ما این است که حدود ۱۰ هزار نفر از زندانیان مشمول این عفو خواهند بود.

گیل خبر/ غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبر ۲۱ درباره جزییات و ویژگی‌های عفو نوروزی ...

سخنگوی قوه قضائیه گفت: کسانی که قرار است در سنگر قانونگذاری به مردم خدمت کنند باید نمونه احترام به قانون باشند؛ از تخریب و اتهام‌زنی اجتناب کنند چرا‌که مردم از فضای اتهام‌زنی بی مورد خاطره خوشی ندارند.

گیل خبر/ به نقل از ...

گیل خبر/گزارش تصویری از خیابانهای جادویی جهان